Management Ondersteuner #KRTZ509102

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2023
Reageren tot 22 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie den-bosch
Start datum 1 januari 2024
Eind datum 31 maart 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur, 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior
Branche Onderwijs, Zorg en Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Management Ondersteuner

Locatie: omg Den Bosch
Uren: 36
Duur: 3 mnd + optie op verlenging

Deel de aankomende tijd jouw ervaring als managementondersteuner en wordt onderdeel van de bestuursondersteuning!

Wat maakt jouw werk bijzonder?
Je gaat onderdeel uitmaken van een landelijke expertise organisatie gericht op zorg en onderwijs, waarbij onze medewerkers het verschil maken in het leven van cliënten en leerlingen. In de rol van interim managementondersteuner ben je de rechterhand van de twee leden van de Raad van Bestuur in de breedste zin van het woord. Jij regelt alles tot in de puntjes en houdt het overzicht. In een tijdelijke collega zoeken wij iemand die snel verbanden kan leggen, prioriteiten kan stellen en zelfstandig taken op kan pakken.

Wat ga jij doen?
Als interim managementondersteuner bied je ondersteuning aan de Raad van Bestuur en secretaris Raad van Bestuur. Naast de bekende taken, zoals het beheren van complexe agenda ́s, verleen je assistentie bij de organisatie en voorbereiding van werkbezoeken en vergaderingen. Denk dan aan het op tijd verspreiden van de agenda en de bijbehorende vergaderstukken, plus het notuleren tijdens het overleg zelf. Je verzorgt de correspondentie en verder stel je de actie- en besluitenlijst van overleggen op. Uiteraard hou je ook in de gaten of de acties zijn uitgevoerd. Datzelfde doe je bij sommige andere gemaakte afspraken.

Verder zijn dit je belangrijkste taken:
• Je verzamelt, analyseert en verwerkt gegevens tot rapportages en/of beleidsvoorstellen ter voorbereiding op vergaderingen;
• Je signaleert proactief mogelijke knelpunten en verbeterpunten en adviseert over aanpak- en oplossingsmogelijkheden;
• Je bewaakt adequate informatievoorziening aan de medezeggenschap;
• Je draagt zorg voor het archief van de Raad van Bestuur en Raad van Toezicht;
• Je stelt documenten op voor in- en externe correspondentie;
• Je ontvangt bezoekers en onderhoud contacten met diverse externe partijen.

Wie ben jij?
Als ervaren interim managementondersteuner ben jij een kei in plannen, organiseren en het ontzorgen van de Raad van Bestuur. Je weet prioriteiten te stellen en ziet het werk liggen. Behalve meedenken, denk je ook vooruit. Zelf keuzes maken hoort hierbij. Je hebt gevoel voor communicatie en denkt oplossingsgericht. Verder breng je mee:
• Je bent in bezit van minimaal een HBO werk- en denkniveau;
• Jij hebt minimaal 3 jaar relevante bestuurlijke werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie, daarnaast heb je bij voorkeur affiniteit met zorg en onderwijs.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 mrt 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Teamleider, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 2 mrt 2024    Expertise: Product owner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners