Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht:
Secretaresse | Interim | ZZP
Locatie:Â Haarlem
Startdatum:Â 10-01-2022
Duur:Â 6 maanden
Optie op verlenging:Â Ja, 3 maanden
Uren per week:Â 36 uur
Selectiegesprekken zijn op:Â Week van 20 december
Maximum tarief: €43,-
___________________________________________________________________________________________________
Dit ga je doen
Jij bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van het afdelingshoofd en de directeur. Jij plant afspraken in en creëert overzicht in een volle agenda; dankzij jou loopt de dag van de directie op rolletjes. Maar ook andere collega's kunnen bij jou terecht voor een praatje of een vraag.
Daarnaast gaat interne communicatie een belangrijke rol spelen in jouw opdracht. Jij zorgt er voor dat informatie vanuit het hoofdkantoor of de afdeling worden vertaald naar verschillende interne communicatie uitingen en aansluiten bij de verschillende doelgroepen. Ook denk je mee met interne vraagstukken op communicatiegebied.
Hier ga je werken
Het betreft een technische omgeving. op de locaties werken 300 medewerkers in werkplaatsen aan onderhoud en reparatie.Â
Â
Dit zijn de eisen
- Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een mbo diploma.
- Je hebt veel ervaring met agenda beheer en afspraken plannen en organiseren.
- Je hebt meerdere jaren ervaring als secretaresse / Management assistent.
- Je hebt ervaring met het schrijven van communicatie uitingen en/of het schrijven van teksten.Â
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Een certficaat/diploma op gebied van communicatie is een pre.