Management assistent | PMO’er #KRTZ0875645

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 februari 2020
Reageren tot 13 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €3.000 - 3.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De functie
In deze uitdagende en hectische functie heb je een zeer divers takenpakket. Je wordt onderdeel van een team dat zeer nauw, geruisloos en accuraat met elkaar moet samenwerken om de directie optimaal te kunnen ondersteunen.
Door de veranderingen bij de organisatie kan het voor voorkomen dat je meerdere directeuren ondersteunt. Uiteindelijk willen we toewerken naar een 1 op 1 constructie.

Wat ga je doen?:
Deze functie omvat de volgende taken:
– Complex agendabeheer;
– Plannen en organiseren van interne bijeenkomsten en bijeenkomsten met externe bestuurders en stakeholders;
– Verwerken en afhandelen van e-mail, whatsapp en telefoonverkeer;
– Voorbereiden, notuleren en uitwerken van vergaderingen;
– Overleg met collega’s, bestuur, ministerie en management;
– Je verwerkt, ondersteunt en controleert de planning van de projecten op de afdeling;

Het profiel
Wie zoeken wij?:
Wij zijn op zoek naar een vriendelijke, communicatief vaardige, open, nieuwsgierige en pragmatische collega die ook bij stress het overzicht weet te behouden. Alle ballen in de lucht houden is geen uitdaging, het is vanzelfsprekend. Je houdt ervan zaken proactief op te pakken en bent zeer service en klantgericht ingesteld. Je blinkt uit in het plannen en organiseren in een veeleisende omgeving.
Daarnaast voldoe je aan onderstaande eisen:
– Je beschikt over hbo + werk- en denkniveau en hebt een relevante afgeronde hbo-opleiding;
– Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als directie- en/of managementsecretaresse;
– Klant- en servicegericht, accuraat, inzicht en overzicht zijn woorden die zeer goed bij jou passen;
– Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen en bent zeer organisatiesensitief;
– Je hebt goede kennis van het Microsoft Office pakket en bij voorkeur ervaring met de vergadertool Ibabs;
– Weet hoofd en bijzaken goed van elkaar te onderscheiden
– Je bent bekend met zeer complex agendabeheer en hebt hier aantoonbare werkervaring in;
– Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 28 jul 2024    Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: Financieel adviseur, Overig (Financieel)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 27 jul 2024    Expertise: Netwerkbeheerder, Backend developer, Overig (ICT Support & Ondersteuning), Systeembeheerder, Overig (ICT - Web development), Overig (ICT - Beheer), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Oss    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners