Kwartiermaker Sociaal Domein #KRTZ9423197

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 november 2020
Reageren tot 2 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 januari 2021
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau WO
Branche ICT
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Detacheren & Freelance | Eindhoven | 36 uur

Sluitingsdatum: 02 -12 – 2020 15.00

I.v.m. Covid-19 kan de werklocatie afwijken (B.v. thuiswerken)!

Ben jij een creatieve kwartiermaker met affiniteit voor het sociaal domein? Ben jij iemand die enthousiast blijft experimenteren en innoveren, altijd zoekende naar nieuwe inzichten? Dan zijn wij op zoek naar jou. De positie betreft een Kwartiermaker voor een publieke organisatie in Eindhoven. Deze organisatie doorloopt momenteel een digitale transitie waarbij ze werken aan diverse strategische thema’s. De organisatie heeft behoefte aan een het steviger neerzetten van informatiemanagement om de business en IT kanten beter op één lijn te krijgen. Hier kom jij aan de pas. Als kwartiermaker zal jij adviseren over de informatievoorziening binnen het sociaal domein uitgaande van de concern-richtlijnen. Hiermee geef je vorm aan de structurele invulling van het informatiemanagement binnen het sociaal domein. Klinkt dit als een project voor jou? Stuur dan vandaag nog je CV op.

Functie details:

  • Tariefindicatie: 70-75 euro bruto per uur, excl. btw
  • Verwachte startdatum: 01/01/2021
  • Verwachte duur: 7 maanden
  • Nederlandstalige CV is vereist

Functie-eisen:

  • Wo werk- en denkniveau op het gebied van informatiemanagement, bedrijfsinformatica of bedrijfskunde
  • Je hebt kennis van & inzicht in informatiemanagement met betrekking tot het sociaal domein
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré
  • Kennis van actuele landelijke ontwikkelingen
  • Ervaring met portfolio management
  • Ervaring met projectmanagement (al vervul je geen project management taak in deze functie)
  • Ervaring met proces- en datagericht werken (LEAN mindset)
  • Goede communicatieve skills

Functie wensen:

  • Ervaring met/ kennis van Agile en SAFe
  • Kennis van business case ontwikkeling
  • Kennis van IT Governance en processen (i.e. CoBIT)

Aan te leveren gegevens:
• CV in Word formaat (max 5 pagina’s, zonder macro’s)
• Recente foto (mag vakantiefoto zijn)
• Korte Motivatie, 20 zinnen must!
• Eventuele vakanties en geplande interviews
• Beschikbaarheid/opzegtermijn
• Tariefindicatie

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners