Kwartiermaker Assetmanagement #KRTZ5949670

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 december 2019
Reageren tot 8 januari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ridderkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 85 per uur
Salaris €5.000 - 5.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De werkgroep doorontwikkeling assetmanagement zorgt voor de praktische toepasbaarheid van assetmanagement. Er wordt een implementatieplan opgesteld en uitgevoerd. Hierbij is een sterke betrokkenheid vanuit de directie en van de portefeuillehouder assetmanagement.
 
De kwartiermaker bedenkt, samen met twee adviseurs, hoe de doorontwikkeling van assetmanagement vorm moet krijgen. Hierbij is de kwartiermaker verantwoordelijk voor:

  • Op (laten) stellen en uit voeren Implementatieplan
  • Op (laten) stellen en uitvoeren communicatieplan gerelateerd aan het programma
  • Algemene coördinatie van de uit te voeren activiteiten
  • Verbinding te zoeken met de betrokken stakeholders
  • Creëren van draagvlak 
  • Budgetbewaking
  • Inzet interne medewerkers afstemmen met bestaande organisatie

Je ziet kansen, passend bij de visie, en bedenkt mogelijkheden voor verbeteringen op het gebied van de doorontwikkeling van assetmanagement. Je brengt partijen samen en motiveert en inspireert deze.

Verandermanagement is de sleutel tot succes. We zijn op zoek naar een ervaren verandermanager/kwartiermaker. Je bent communicatief sterk en weet structuur te brengen zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen. Een stevige persoonlijkheid met daadkracht en doorzettingsvermogen die het oplossen van problemen als uitdaging ziet. Inspirerend, zichtbaar en benaderbaar voor medewerkers. Een stevige sparringpartner naar directie en heemraden. Ervaring binnen de overheid.

  • minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding
  • minimaal tien jaar ervaring in deze rol
  • Het begeleiden van veranderingen
  • Assetmanagement
  • Eigenaarschap en veranderkracht om de doorontwikkeling tot een succes te maken
  • Schakelen tussen verschillende ketenpartners 
  • Stevig in je schoenen staan en lastige knopen doorhakken
  • Luisteren en op proactieve wijze te verbinden
  • Projectmatig werken met PRINCE2

Overige gegevens
Het aantal te werken uren is variabel: in de eerste drie maanden gemiddeld drie dagen per week (totaal 288), daarna gemiddeld twee dagen per week (totaal 640 uur). Generaal totaal inhuurperiode 928 uur. De einddatum van de termijn van inhuur is 31 december 2020 met de mogelijkheid tot verlenging.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners