Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdrachtbeschrijving
– Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen
– Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
– Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
– Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
– Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
– Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
– Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Eisen
–Â MBO-4 richting ICT
– Servicemanagement
–Â Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (6 maanden is voldoende) / 1 jaar ervaringÂ
–Â Itil V3/V4
– TopdeskÂ
Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden