Jr. Juridisch administratief medewerker (tijdelijk) #KRTZ7694728

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juni 2023
Reageren tot 7 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 september 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Jr. Juridisch administratief medewerker (32 – 36 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 29 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee (uitzend)

Sluitingsdatum: 7 juni 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Juridisch administratief medewerker

Ben jij op zoek naar een juridisch-administratieve functie en heb je kennis van en/of ervaring binnen het juridische werkveld? Ga jij je o.a. inzetten rondom beroep- en bezwaarschriften?

Je gaat aan de slag op de administratie van de afdeling Juridische zaken, waarbij je onderstaande ondersteunende taken oppakt.

  • Je verwerkt alle administratieve handelingen rondom beroep- en bezwaarschriften, klachten en verzoeken om voorlopige voorziening;
  • Je stelt dossiers samen, vult de gegevens aan en je zorgt ervoor dat ze compleet zijn (hier hoort ook het extern opvragen van gegevens bij);
  • Je ondersteunt administratief de 1e ontvankelijkheidstoets van bezwaar op het gebied van tijdigheid, aangeleverde gronden en handtekening;
  • Je stelt standaard correspondentie op (uitnodigingen, e.d.);
  • Je bewaakt de voortgang van je werkzaamheden;
  • Je informeert burgers, bedrijven en organisaties, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je draagt zorg voor de administratieve, secretariële en overige ondersteuning van projecten en activiteiten;

 

FUNCTIE EISEN- WENSEN:

  • Je beschikt over een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een juridische richting;  
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als juridisch administratief medewerker;
  • Je hebt kennis van de administratieve rechtsgang, (externe) commissies en hebt ruime ervaring in het werken met office-pakketten;
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden
  • Je bent digitaal vaardig.
  • Je zal op uitzendbasis worden ingehuurd.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners