Jr. HR Medewerker (tijdelijk) #KRTZ3199620

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 maart 2023
Reageren tot 26 maart 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 februari 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Ben jij een HR talent met ervaring en expertise als HR medewerker? Wij zoeken jou!

Introductie
Afdeling HR
Binnen de organisatie staat het leveren van dienstverlening aan onze interne en externe klant op één. De afdeling HR heeft de ambitie haar interne HR-dienstverlening continu te verbeteren naar een niveau dat aansluit bij de behoefte van de organisatie. Na een aanbesteding start het implementatieproject voor ons nieuwe HR Systeem. Hiermee maken wij de stap om van twee systemen integraal te gaan werken met één HR systeem.

Wie zoeken wij
Wij zoeken een collega om ons team tijdelijk te versterken. Wij werken dit jaar aan de implementatie van een nieuw HR-systeem. Tegelijkertijd werken we aan een optimaliseringsslag voor de huidige werkzaamheden.  Om er zo voor te zorgen dat de HR Dienstverlening goedlopend en efficiënt is ingericht hebben wij tijdelijke versterking nodig. Als HR medewerker ben je vraagbaak en aanspreekpunt op het gebied van alle HR vragen van jouw collega's. zowel leidinggevende als medewerkers binnen de organisatie. Jij wordt blij van tevreden collega's. Je zorgt ervoor dat HR processen nauwkeurig verwerkt worden en denkt na over verbeteringen in onze HR dienstverlening! We zetten in op maximale digitalisering de komende jaren.

Wat ga je doen?
Je verricht als HR medewerker, administratieve en dienstverlenende werkzaamheden en zorgt voor:

  • Een snelle en juiste administratieve afhandeling van alle in- door- en uitstroomverzoeken en mutaties, inzetbaarheid & verzuim verzoeken en mutaties, arbeidsvoorwaardelijke verzoeken en vragen, waaronder het maken van brieven en contracten.
  • Het beantwoorden van alle praktische HR-vragen die binnenkomen. Een makkelijke tot moeilijke vraag, jij geeft een begrijpelijk antwoord.
  • Administratieve taken m.b.t. verzuim in het werkgeversportaal UWV.
  • Het delen van je HR expertise in praktijksituaties die zich voordoen. En het vinden van een oplossing met oog voor de klant. 
  • Je werkt samen met andere HR expertgroepen. Zo werk je nauw samen met de salarisadministratie, HR adviseurs en bied je ondersteuning richting onze klanten.

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

We zoeken jou!

  • Jij bent 24 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als HR medewerker, dit is nodig om zelfstandig en accuraat aan de slag te kunnen gaan.
  • Je hebt een afgeronde opleiding in het vakgebied HR / P&O of Administratie op minimaal mbo niveau en/of aantoonbare ervaring op het gebied van HR.
  • Jij bent het HR talent met ervaring en expertise in het HR vak. Je hebt inzicht in de administratieve procedures en processen.
  • Jij bent klantgericht, resultaatgericht, integer en een kei in het organiseren van je eigen werk. Daarnaast werk je graag samen met jouw teamgenoten.
  • Je hebt een proactieve instelling en wilt verbeteringen in de dienstverlening samen met je collega’s realiseren.
  • Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, waarbij je de Nederlandse taal goed beheerst.
  • Werken met cao’s is jou bekend.  Bekendheid met de cao Sociale Werkvoorziening en/ of cao Aan de Slag is extra fijn.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met het HR systeem Afas. Ervaring met het werken in het UWV werkgeversportaal is ook een pré.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners