IT Service Desk Medewerker (tijdelijk) #KRTZ1660784

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2023
Reageren tot 7 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 april 2024
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: IT Service Desk Officer (32 – 40 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee (detachering, payroll)

Sluitingsdatum: 7 juni 2023 om 16:00 uur

We are looking for a IT Service Desk Officer.

The IT Service Desk Officer provides front line support to our community through the Service Desk located in Eindhoven. The IT Service Desk is a skilled Service Desk with a high percentage of 1st call resolution. You will perform root cause and metrics analysis on incoming customer issues with a goal of identifying trends. You are expected to manage the communication process for incidents and issues out to the greater organization. You will engage other Service teams as required to ensure timely resolution of incoming customer issues. Day to day; Engage our customer base through the intake of calls via the Service Desk. Develop an approach for analyzing Service Desk metrics. Analyze incoming calls identifying trends and potential risk areas. Communicate findings to Services Management and overall Supply Management. Perform and manage the post issue root cause analysis. Identify opportunities for future avoidance of recurring issues and improve stability. Managing (when necessary) the individual and general communications out to the IT customer base with regard to incidents/problems and outages.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €3100,- bruto obv 40 uur.
  • Vocational or bachelor’s degree in IT;
  • Customer focused and service oriented;
  • Basic knowledge of business, IT processes and related technologies;
  • Great verbal and written communication skills, Dutch and English.

You are:

  • Team player;
  • Flexible in working hours;
  • Customer Focused;
  • Experienced in customer interaction e.g. phone and written skills;
  • Quality driven and results oriented and ready to go above and beyond to deliver results;
  • Able to work in a very fast-paced, open environment;
  • Fluent in English and Dutch in speech and writing.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners