IT Projectmanager / Telematicabeheerder #KRTZ116961

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 juni 2021
Reageren tot 26 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alkmaar
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Ervaringsniveau Medior, Senior, Manager
ZZP tarief € 60 - € 100 per uur
Branche ICT, Zorg en Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze klant in de zorg branche in de omgeving van Alkmaar is voornemens zijn telefonie omgeving uit te besteden. Hiervoor moet de huidige telefonie omgeving volledig in kaart worden gebracht inclusief de documentatie. Daarnaast blijft de winkel wel open en ben je samen met 4 collega’s verantwoordelijk voor alle storingen. Deze storingen worden doorgezet naar de betreffende leveranciers, maar er moet wel regie op worden gevoerd. 

Voor deze rol is enige kennis van telefooncentrales wel essentieel, maar voor echt technische problemen kun je terugvallen op je collega’s of externe partijen. 

Het betreft een opdracht van minimaal 6 maanden.

Werkzaamheden:

  • Meedenken voor het inrichten van de nieuwe telefonie omgevingen op welke wijze er in de toekomst gewerkt dient te worden; 
  • Opstellen van documentatie over de huidige telefonie omgeving
  • Telefonie omgeving aanbesteden;
  • Storingen van de Alcatel omgeving doorzetten naar de helpdesk of leverancier; 
  • Het herzien van het aantal systemen en deze mogelijk faciliteren op een andere meer logischere afdeling; 
  • Storingen duidelijk inventariseren zodat de klant weet welke storingen intern en welke extern belegd dienen te worden.

Wij zoeken iemand met de volgende kennis:

  • Ervaring in de zorg;
  • Kennis van mobiele telefonie& telefoon centrales, bijvoorbeeld Alcatel.

Wat zoeken wij in een Telematicabeheerder:

  • Iemand die snel dingen eigen maakt;
  • Zelfsturend;
  • Relevante vragen kan stellen;
  • Met weinige details uit de voeten kan;
  • Weet wanneer je moet opschalen;
  • Sterke communicatie skills.

 

Net even iets beter  

Wij communiceren open over de tarieven en marges. Zo werken wij altijd met een vaste transparante marge zodat niemand voor verassingen komt te staan.

Als ZZP’er krijg je bij ons net dat beetje extra, Wij betalen jouw factuur binnen 7 dagen en wij bieden jou de kans om deel uit te maken van ons expert netwerk.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd om deel uit te maken van een fantastisch team van 4 collega’s en jouw kennis en ervaringen te delen? Wij ontvangen graag je CV in Word met hierin jouw motivatie, beschikbaarheid en uurtarief.

Meer informatie?

Tot slot willen wij je bedanken voor genomen moeite om te reageren op de opdracht, wij zullen binnen 2 werkdagen een reactie teruggeven!

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners