IT Manager (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ1604900

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 januari 2024
Reageren tot 1 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 12 februari 2025
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: IT Manager (36 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 12 februari 2024
Einddatum: 12 februari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll contract)
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 2 februari 2024 om 16:00 uur

We zoeken een interim teammanager voor het Shared Service Center. Met zo’n 100 ICT-professionals faciliteren we 12 deelnemers met ruim 2.800 ambtenaren in plaats- en tijdonafhankelijk samenwerken. Door kennis en krachten te bundelen, bouwen en ontwikkelen we samen digitale oplossingen die de dienstverlening aan inwoners en bedrijven helpt optimaliseren. Onze complexe ICT-omgeving is ingericht met moderne oplossingen: een uitdaging om een bijdrage aan te leveren.

Je rol

  • Samen met directie en andere team- en opgaveleiders geef je prioriteit en richting aan de doelen en resultaten van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de samenhang en samenwerking tussen teams en opgaves;
  • Je maakt onderdeel uit van een team van team- en opgaveleiders;
  • Jouw team faciliteer je bij de uitvoering van werkzaamheden door het stimuleren van taakvolwassenheid en het organiseren van de juiste randvoorwaarden;
  • Je coacht, inspireert en ondersteunt professionals bij de uitvoering van hun werkzaamheden en geeft ruimte aan vernieuwing en ondernemerschap binnen het team;
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de personele zaken en besteed je aandacht aan de persoonlijke en professionele ontwikkeling van de professionals;
  • Je bent een aanspreekpunt voor college en directie;
  • Er liggen een aantal belangrijke opgaven voor de nieuwe teamleider. De cloud transitie en de samenwerking zijn belangrijke uitdagingen. Intern het verder vormgeven van agile werken, resultaatgerichtheid en de aandacht voor bedrijfsvoering. Kortom wij zoeken een stevige manager die zowel op de relationele kant sterk  is maar ook sterk in het managen van de interne organisatie.
  • Je draagt de visie uit en draagt bij aan de samenwerking.

Je kwaliteiten

  • Je draagt de visie van de organisatie uit en stimuleert anderen dit ook te doen;
  • Je zorgt voor een goede match tussen talenten en vaardigheden binnen jouw team;
  • Je inspireert en stimuleert professionals om het beste uit zichzelf te halen en (onder)steunt hen waar nodig. Je creëert kansen en uitdagingen voor de ontwikkeling van medewerkers;
  • Je bent energiek, doelgericht en weet beweging te brengen op een vraagstuk;
  • Je bent in staat om te werken in een dynamisch veld met een grote verscheidenheid aan belangen en behoeften;
  • Je bent in staat om vanuit de vrije ruimte en onzekerheid beweging te krijgen in het realiseren van de opgave of de teamresultaten;
  • Je bent extern gericht en hebt gevoel voor politieke verhoudingen;
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor de organisatie en cultuurverandering binnen het team;
  • Je bent creatief en bedenkt oplossingen met een organisatie breed karakter en voor de lange termijn. Je hebt innovatieve ideeën en plannen. En je bent in staat om de ingezette koers vast te houden;
  • ICT kennis en ervaring zodat je een strategische gesprekspartner bent voor deelnemers, interne organisatie en college.

Overige informatie 

  • Intakegesprekken vinden plaats in week 6.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • aantoonbaar HBO/WO werk- en denkniveau.
  • minimaal 5 jaar werkervaring als IT manager in een complexe omgeving
  • verstand van bedrijfsvoering/ beheersing specifiek in ICT
  • ICT kennis en ervaring om een strategische gesprekspartner te kunnen zijn voor deelnemers, interne organisatie en college
  • ervaring binnen de overheid

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Data analist, Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent

Onze partners