Interne controle medewerker (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ8860341

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2023
Reageren tot 7 oktober 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 april 2024
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Interne controle medewerker (24 – 32 uur) 

Locatie: Eindhoven 
Startdatum: zsm
Einddatum: 29 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, tarief is maximaal €55,-
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 8 oktober 2023 om 16:00 uur

Wij zijn we op zoek naar een Interne controle medewerker.

De functie in het kort: Je controleert of gegevens correct zijn verwerkt in de financiële administraties. Ook ben je bezig met de aansluitingen tussen verschillende financiële administraties. Hierin heb je te maken met werkafspraken/procedures, gemeentelijke regels en voorschriften gebaseerd op de BBV, inclusief Fiscaal statuut.

  • je controleert gegevens in financieel systemen (o.a. IB-47, facturen naar financiële administratie, memoriaalboekingen);
  • je verwerkt de doorbelasting van loonkosten, gemeentelijke belastingen, waterschapslasten en verzekeringen;
  • je controleert aansluitingen tussen verschillende administratieve systemen (zaaksysteem, inkoop, salaris, begroting en belastingen);
  • je rapporteert over maandrapportages FA van sectoren;
  • je stelt rapportage over IB-47 gegevens Belastingdienst op;
  • je levert onderdelen van balansdossier aan voor jaarrekening;
  • je voert controles uit in het kader van Fiscaal statuut en stelt BTW aangiftes op voor belastingdienst;
  • je toetst/controleert subsidieaanvragen en –verantwoordingen;
  • je doet voorstellen voor procesverbeteringen en voert verbeteringen in werkprocessen door;
  • je neemt deel aan projecten en werkgroepen en levert een inhoudelijke bijdrage op het vakgebied.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

Je beschikt over:

  • Tarief is all-in maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • HBO werk- en denkniveau
  • Algemeen theoretische en praktische kennis van financieel administratief beheer en kennis van financiële processen en procedures
  • Gespecialiseerde kennis van procedures, voorschriften en taakverdeling van deelprocessen
  • Kennis van relevante en actuele wet- en regelgeving, met name BBV (gemeente).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners