InterimProjectadministrateur / Projectmanagement Ondersteuner (PMO) #KRTZ2985346

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 juli 2023
Reageren tot 26 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijmegen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 65 - € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Projectadministrateur / Projectmanagement Ondersteuner (PMO) (32 – 36 uur) 
 

Locatie: Regio Nijmegen
Startdatum: 1 sept 2023
Einddatum: 31 dec 2023
Optie op verlenging: Ja, met 4 x 3 maanden
Uren per week: 32 – 36 uur (bespreekbaar)
ZZP mogelijk: Ja

Uiterste reactiedatum: 26 juni 2023 – 15:00 uur

 

De projectadministrateur is geplaatst binnen het cluster financieel beheer bij team financiën. Het team bestaat uit 37 medewerkers werkzaam binnen de clusters: financiën, belastingen, AO/IB(Control) en verzekeringen. De teamontwikkeling is gericht op het vormgeven aan een optimale verbinding/verweving met de lijnorganisatie en het door ontwikkelen van het zelf organiserend vermogen van de verschillende clusters binnen het team. Doel van het team is het op integrale wijze verzorgen van interne adviezen, beleidsvorming en ondersteuning van de teams op het brede gebied van bedrijfsvoering.

  • Vastleggen van verplichtingen
  • Controleren van factureren
  • Het verzorgen van uitgaande facturen
  • Het verzorgen van memoboekingen
  • Het beheer van het uren verantwoordingssysteem (voor de ruimtelijk projecten)
  • Het verstrekken van (financiële) informatie uit het financiële systeem aan de projectcontroller, planeconoom, projectregisseurs en projectleiders
  • Het verzamelen van financiële verantwoordingsinformatie t.b.v. de subsidieverlener
  • Het verbeteren en optimaliseren van de processen voor de projectadministratie

Ondersteuning bij herinrichting van het nieuwe financieel systeem.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €70,- tot €75 (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).

Eisen

  • Opleidingseis(en): een relevante afgeronde MBO / HBO opleiding.
  • Werkervaringseis(en): minimaal 3 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) binnen ruimtelijke projecten.

 

Extra info

  • De interviews zullen plaatsvinden in week 31.
  • CV max 3 pagina's

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners