Interim Website- & Content Manager #KRTZ2937065

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 mei 2023
Reageren tot 10 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 74 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Website- & Content Manager (36 uur) 

Locatie: Utrecht / Remote
Startdatum: 22 mei 2023
Einddatum: 17 mei 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 11 mei 2023 om 10:00 uur

Er staat nu een mooie, goed werkende en effectieve website waarmee we mee kunnen bewegen in een snel veranderende markt en onszelf neer kunnen zetten als competitieve werkgever. We hebben de ambitie om de website iedere dag een beetje beter te maken. Dit doen we bijvoorbeeld door tijd en ruimte te investeren in continue journey  denken per doelgroep. Voor de vele doelgroepen die we werven werken we met een content- en funneloptimalisatieplan. 

Website
Jij bent verantwoordelijk voor de door ontwikkeling van de site o.b.v. funnel/candidate journey- en conversie optimalisatie. Je verbetert de sollicitatie flows en de content op basis van data en het gedrag van onze bezoekers op de site. Je voert continue actieve research uit door bijvoorbeeld het opzetten van polls, functionaliteiten te testen en verklarende factoren te zoeken voor resultaten.  Ook maak je gebruik van je uitgebreide kennis van marketingkanalen zoals E-mail, SEO en SEA. Vanuit (funnel)data spot je kansen, los je inefficiënties op en breng je dit samen tot optimale Candidate Journey’s. Hierbij maak je gebruik van data vanuit bijvoorbeeld Google Analytics, Usabilla & Hotjar. Dankzij het hoge volume aan webverkeer is dit de uitgelezen kans om factbased te werken. Je interpreteert gebruiksdata, context van de business en vertaalt dit naar a/b testen, pilots en nieuwe functionaliteiten voor de website. 

Content
Je ontwikkelt tevens een content plan en zorgt samen met de MC-specialisten en journey owners (recruiters) voor het (laten) schrijven en aanscherpen van reguliere content (tekst, beeldmateriaal en video’s) van web- en landingspagina’’s en het ontwikkelen van nieuwe content.
 
Stakeholders
Om de website verder te brengen is afstemming met interne stakeholders nodig. Je werkt samen met collega’s uit het Recruitment en Recruitment Marketing team, denk aan journey owners recruitment specialisten op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, data & online marketing. Maar ook je collega’s van IT en Functioneel beheer vormen belangrijke partners in het succes van de website. Bovendien werk je nauw samen met de leveranciers van de website & het ATS (Applicant Tracking System), zodat de unieke candidate experience zich vertalen naar een naadloos opvolgbaar recruitment proces in onze back-end systemen (ATS).
 

FUNCTIE EISEN – / WENSEN;

  • Maximaal all-in uurtarief €74,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van (online) marketing.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, waarvan 3 jaar aantoonbare e-commerce ervaring.
  • Je beschikt over relevante ervaring in het beheren van een grote website.
  • Ervaring met E-mail marketing automation en ontwikkelen van first cookie datastrategie. 
  • Uitstekende kennis van Google Analytics en goed in het interpreteren van data en cijfers.
  • Ervaring met het updaten en onderhouden van het CMS. 
  • Je hebt een creatieve kijk op zaken. Je hebt een vlotte pen en ervaring in het schrijven van website teksten.
  • Ervaring met het maken van beeldmateriaal is een pre.
  • Ontwikkelen en uitrollen van een SEO-strategie.
  • Ervaring met het samenwerken met interne stakeholders en het aansturen van externe partijen.
  • Ervaring met agile werken is een pre.
  • Ervaring in de recruitmentwereld is een pre.
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift aangezien onze content in het Nederlands is.
  • Je kunt goed samenwerken en in begrijpelijke taal de analyses vertalen naar concrete acties, voor zowel jouzelf als voor de contentspecialisten, de recruiters en de leverancier.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners