Interim Virtual Assistant #KRTZ0220492

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 maart 2023
Reageren tot 9 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 4 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € Bespreekbaar Marktconform per uur
Branche Zakelijke dienstverlening, Recruitment

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een super Virtual Assistant (VA) m/v:

Je zoekt een veelzijdige functie met een combinatie van projectadministratie, social media en secretariële taken. Je werkt ook graag voor een dynamische organisatie. Als dit allemaal een 'JA' is, dan komen wij graag met jou in gesprek!

Je werkt voor de gehele organisatie. Jij bent een troubleshooter, redder in nood en altijd nodig. Je springt in daar waar het druk is. Je doet dit vanuit je thuiskantoor maar op kantoor is ook mogelijk. Jouw baan als virtual assistant bij ons omschrijven wij als afwisseling – zowel inhoudelijk als van dag tot dag.

Wat ga je zoal doen?

  • secretariële werkzaamheden: (complex) agendabeheer, inbox beheer, regelen en organiseren- evenementen/meetings, e-mails beantwoorden en versturen, verslaglegging, regelen van cadeaus, relatiegeschenken en meer;
  • financiële administratie: contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, betaallijsten maken, inboeken van facturen in boekhoudsysteem, klaarzetten betalingen en versturen en meer;
  • online marketing/social media: nieuwsbrieven opstellen en versturen, social media beheer, schrijven van blogs, actualiseren/beheer van websites, presentaties maken en meer
  • sales- en recruitment support: afspraken maken, verwerken van leads, CRM beheer, offertes voorbereiden, warm bellen van contacten, inkomende telefoontjes beantwoorden met klanten, professionals en meer
  • en nog heel veel meer!

Je hebt al 2 tot 3 jaar werkervaring als secretaresse / virtual assistant. Bij ons ga je het secretaresse vak echt goed leren en zijn er veel mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. 

  

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

Dit is wat je meebrengt

  • je hebt al 2 tot 3 jaar werkervaring als secretaresse / virtual assistant:
  • mbo-/hbo-werk- en denkniveau;
  • een afgeronde secretaresse opleiding;
  • gedegen ervaring met werken en samenwerken op afstand;
  • je communiceert proactief, je bent op afstand zichtbaar voor ons en onze opdrachtgevers/professionals, je spreekt makkelijk mensen aan en je bent een kei in verwachtingen op afstand managen;
  • uitstekende kennis Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • een expert in MS Office;
  • enthousiast en denkt altijd een stap (of twee) vooruit;
  • organisatorisch sterk en stressbestendig;
  • multitasker, zorgvuldig, klant- en servicegericht;
  • ervaring of deels juridisch onderlegd is mooi meegenomen.

Op wat kun je rekenen

  • een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • een mooie en moderne werkomgeving;
  • gezellige werkplek en collega's waarop je kunt bouwen;
  • goede voorwaarden zoals ontwikkeling;
  • je werkt vanuit de plek die jou het beste past; dat is je thuiskantoor, maar je mag uiteraard ook bij ons op kantoor. En werken vanuit het buitenland kan prima vanaf je vakantieadres.

NB:

Dit vinden we een heel belangrijk: we sluiten altijd een geheimhoudingsverklaring af, waarin de afspraken nauwkeurig zijn vastgelegd. Omdat je met gevoelige gegevens werkt is een VOG aanvraag een must.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief excl. BTW.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners