Interim UX-Designer #KRTZ0562471

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 juni 2022
Reageren tot 26 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 85 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een UX Designer. Als echte UX'er weet je hoe het is om de volwassenheid in UX design een niveautje hoger te tillen. Daardoor weet je hoe je een nieuw project start en ben je niet bang om te pionieren. Met je positieve energie en drive krijg je al je teamgenoten mee. Samen met een grenzeloze nieuwsgierigheid naar nieuwe technologieën en trends lever je een volwaardig product op. Als geen ander denk jij vanuit de gebruiker voor onze applicaties. Dat betekent dat je veel in gesprek bent met de verschillende gebruikers, van student tot onderzoeker. Voor deze opdracht werk je als UX Designer aan verschillende applicaties en ondersteun je meerdere scrumteams, verdeeld over verschillende waardestromen. Wat je ook gaat doen binnen ICT; je maakt impact, voor heel de orgnaisatie. Onderling zit de sfeer er goed in. Je werkt zelfstandig, maar naast je scrumteam ben je ook onderdeel van een UX gilde waar alle designers elkaar opzoeken om te sparren en te werken aan nieuwe ideeën voor de organisatie. Met de andere UX designers werk je nauw samen om te zorgen voor kwaliteit en consistentie binnen de applicaties en deel je jouw kennis en de nieuwste ontwikkelingen. We worden blij van jouw ideeën en initiatieven, daarom krijg je alle vrijheid om zelf dingen uit te zoeken. Ook plezier staat regelmatig op de agenda: samen een lunch of wandeling en we proosten op onze successen. We helpen elkaar verder en denken met elkaar mee, met enthousiasme en gedrevenheid.

Jij houdt je bezig met de volgende opdrachten:
– De nog te ontwikkelen applicatie waaraan jij werkt, krijgt een belangrijke rol om onze medewerkers te ontzorgen. Als zij minder tijd kwijt zijn aan administratieve rompslomp rondom onderzoek, kunnen zij zich meer focussen op de inhoud. Je gaat aan de slag met het aanbieden van complexe en administratieve processen voor verschillende gebruikersgroepen in de organisatie. De applicatie wordt ingezet op het gebied van Research Data Management. De Business analist heeft de interne processen al in kaart gebracht.
– Voor de verbetering van de interne communicatie wordt er gebruik gemaakt van SharePoint-sites. Door nieuwe, maar ook bestaande SharePoint-sites te verbinden d.m.v. zogenoemde ‘Hubs’, maken we de interne informatie en communicatie toegankelijk en beter vindbaar voor medewerkers. Jij speelt hierin ook een belangrijke rol om vanuit de eindgebruikers de hoofdnavigatie en structuur van deze SharePoint-sites te verbeteren. Daarnaast werk jij aan de ontwikkeling van paginatemplates waarmee de verschillende teams zelf aan de slag kunnen, maar waarmee je ook zorgt voor consistentie en herbruikbaarheid.

Eisen:

  • Je profiel:
    – Minimaal HBO werk-en denkniveau;
    – Beheersing van de Nederlandse taal;
    – Aantoonbare ervaring met diverse UX-methoden binnen een middelgrote organisatie;
    – Deze ervaring en kennis gebruik je om je team te adviseren;
    – Ruimschootse praktijkervaring met Figma;
    – Ervaring met het toepassen van een Design System;
    – Ervaring met visual design.
  • Aanvullende informatie: – Ten aanzien van de inzet in de zomervakantie wordt flexibiliteit verwacht;

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners