Interim UX- designer #KRTZ0663901

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 december 2020
Reageren tot 4 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het programma zoeken wij een ervaren Service & UX Designer die customer journeys kan tot leven laat komen in flow-charts, UX-design en validatie-topics. Jij weet wat er zich in het hoofd van onze gebruikers afspeelt en zorgt voor een prettige gebruikerservaring van onze apps. Je bent in staat om vanuit een holistische benadering de klantreis bij innovatieve mobiele diensten zo te ontwerpen en te visualiseren dat optimale usability voor onze klanten wordt gerealiseerd.

Gewenste profiel
• Je bent een sterke teamspeler die in staat is om het team mee te nemen in je uitwerkingen en keuzes.
• Privacy en gebruiksvriendelijkheid staan voorop in de ontwerpen die je maakt.
• Je bent creatief, pro-actief en initiatiefrijk.
• Customer journeys komen bij jou tot leven:
• Je weet jouw uitwerkingen in heldere taal of documentatie over te dragen aan collega’s voor ux/ui of development.
• Ervaring met werkwijze JTBD (jobs to be done theorie)
• Ervaring met het werken in Agile projectomgevingen.

 

Functie-eisen
• Minimaal afgeronde HBO opleiding
• 5-10 jaar ervaring met service design en UX voor mobiele toepassingen
• Een portfolio waar je trots op bent en graag met ons deelt
• Je beschikt over relevante, aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) in een vergelijkbare rol binnen een grote organisatie.

Functie-wensen
• Ervaring met ontwikkeling van mobile apps / software die aan strengste eisen op gebied van softwarekwaliteit, privacy en beveiliging moet voldoen.
• Ervaring met het ontwikkelen van innovatieve en vernieuwende (mobiele) diensten
• Een user-centered design aanpak.
• Ervaring met het uitvoeren van gebruikersonderzoek en usability testing.
• Ervaring met het uitwerken van customer journeys.
• Kennis van ehealth selfservice toepassingen is gewenst.

CV eisen:

CV's en motivatie in het NL. Andere talen worden niet geaccepteerd.
 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners