Interim UX Designer / Art-Director – regio Den Haag #KRTZ5718728

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 september 2023
Reageren tot 10 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 80 - € 103 Marktconform per uur
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Interim UX Designer / Art-Director (32 – 36 uur) 

Locatie: regio Den Haag
Startdatum: z.s.m
Einddatum: 1 dec 2024
Optie op verlenging: ja, max. 2 jaar
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering via doorlening mogelijk: Nee

 

Uiterste reactiedatum: 10 sept 2023 om 16:00 uur

 

Opdracht

Word een Visionaire UX Designer / Art-Director en creëer de toekomst van online leren!

Binnen een dynamisch programma met als doel het verbeteren van de beschikbaarheid van actuele stages en leerbanen voor volwassenen in het middelbaar beroepsonderwijs (mbo), zoeken we een getalenteerde UX Designer / Art-Director. Het programma wordt aangestuurd door een toegewijd team, inclusief de fiche houder van het specifieke fiche 'betere beschikbaarheid actuele stages en leerbanen' en de projectleider.

Projectoverzicht

Dit boeiende project omvat diverse go/no-go beslismomenten en richt zich in de kern op het faciliteren van een Leven Lang Ontwikkelen (LLO) met speciale aandacht voor het aanbod van het mbo, waaronder diploma's, certificaten en praktijkverklaringen. Hierbij wordt ook de mogelijkheid van om- en bijscholing in de praktijk via leerbanen (bbl in de derde leerweg) onderzocht.

Jouw Rol als UX Designer / Art-Director

Als UX Designer / Art-Director ben je verantwoordelijk voor het vormgeven van het project op verschillende niveaus, van ideeën tot user journeys, wireframes, mockups en prototypes. In nauwe samenwerking met de projectleider, streef je naar het behalen van projectdoelstellingen. Je bent niet alleen een ontwerper, maar ook een actieve deelnemer in het realiseren van projectresultaten. Je werkt voortdurend aan het optimaliseren van de dienstverlening om deze zo goed mogelijk af te stemmen op de doelgroepen. Tijdens het project ben je bezig met het plannen, implementeren en uitvoeren van proces-, organisatie- en systeemveranderingen, waarbij je trends vertaalt naar praktische voorstellen. Je voert controles uit, lost problemen op, waarborgt kwaliteits- en klantenservicestandaarden, beheert actielijsten en rapporteert over de voortgang en productiviteit. Van begin tot eind ben je verantwoordelijk voor het realiseren van projectdoelstellingen binnen de gestelde tijd, binnen het budget en volgens de oplevercriteria.

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

 

  •   HBO-werk- en denkniveau.
  •   Ervaring in het leiden van UX-projecten en het ontwikkelen van een huisstijl.
  •   Kennis van accessibility richtlijnen en technieken.
  •   Ervaring in het publieke domein, met name in het onderwijsdomein.
  •   Vijf tot tien jaar ervaring met complexe multidisciplinaire projecten (inclusief leiderschap) met strategisch belang voor de organisatie, waarbij externe partners betrokken zijn.
  •   Creatieve vaardigheden, gedemonstreerd via een portfolio met moderne visuele oplossingen voor uiteenlopende vraagstukken.
  •   Kennis en ervaring met gestandaardiseerde interactiepatronen en design systemen.
  •   Ervaring met agile aanpak van online dienstverlening, met focus op dienstverlening aan consumenten.

Onderstaande ervaring zien we graag terug in je cv (dit wordt specifiek door de opdrachtgever gevraagd)

  •    Kennis van en ervaring met het mbo-onderwijs.
  •    Kennis en ervaring met gestandaardiseerde interactiepatronen en design systemen.
  •    Kennis en ervaring met Figma en Adobe (Photoshop, Illustrator, etc.).
  •    Ervaring met agile ontwikkeling van online dienstverlening op basis van service design principes.
  •    Ervaring met het realiseren van online diensten voor consumenten.
  •    Bekendheid met de taal van het onderwijs en kennis van arbeidsmarktproblematiek (onderwijs-arbeidsmarkt aansluiting).

Portfolio Verplicht

Een portfolio vereist waarin specifieke projecten en toegevoegde waarde voor deze opdracht duidelijk worden gedemonstreerd.

Locatie en Inzetbaarheid

Kandidaten dienen minimaal 3 dagen per week beschikbaar te zijn op locatie in Zoetermeer. Voor remote werken is effectieve communicatievaardigheid met verschillende stakeholders essentieel.

Procedure

– kandidaten worden dagelijks voorgesteld. Bij match wordt de opdracht eerder gesloten. Uiterlijk reageren tot 10 sept 16.00.

– Gesprekken worden gehouden op 12 september tussen 10:00 uur en 15:00 uur.
 

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Data analist, Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent

Onze partners