Interim Telefonist/Receptionist – Leiden #KRTZ2021501

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 januari 2024
Reageren tot 1 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 42 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Telefonist/Receptionist (32 – 36 uur) 

Locatie: Leiden
Startdatum: zsm
Duur: 5 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €42,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 2 februari 2024 om 16:00 uur

Momenteel loopt een project dat als doel heeft om het Serviceburo meer in control te brengen, zowel (beleids-) inhoudelijk, kwalitatief als organisatorisch. Eén van de meer concrete plannen is het omvormen van telefonie en balie/receptie tot een klantcontactcentrum.

Opdracht
Jij bent als telefonist/receptionist het gezicht van de organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe klanten. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op dit terrein, waaronder klantcontactfunctionaliteit, lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden en het omvormen van telefonie en balie/receptie tot een klantcontactcentrum.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €42,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact en administratieve ondersteuning;
  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als receptionist/telefonist/administratief ondersteuner binnen de overheid;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker klantcontactcentrum;
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren en optimaliseren van processen binnen een klantcontactcentrum.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners