Interim Technisch Administratief Medewerker #KRTZ8180108

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 juli 2021
Reageren tot 18 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 per uur
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.

Je ondersteunt het team door de uren van kritische resources vanuit de uitvoeringsapp te verwerken in het ERP-systeem, de werkorders af te rapporteren in overleg met opzichters en mee te helpen met allerhande data-analyses. Daarnaast besteed je een belangrijk deel van je tijd aan het optimaliseren van de werkprocessen en het verder ontwikkelen van de administratieve discipline. Je rapporteert aan de Lead Delivery Booster.

Belangrijkste werkzaamheden
– Het ondersteunen van de opzichters in het afrapporteren;
– Het dragen van verantwoordelijkheid voor de registratie van de urenstaat in het ERP-systeem vanuit de app waarmee gewerkt wordt;
– Het team ondersteunen bij het doen van analyses in Excel.

Eisen waaraan je moet voldoen:

• Je hebt een afgeronde MBO opleiding in een financieel/administratieve richting en MBO+ werk- en denkniveau;
• Je hebt uitgebreide ervaring met geautomatiseerde financieel/administratieve systemen (o.a. ERP, bij voorkeur IFS10) en je hebt geavanceerde kennis van MS Office Excel;
• Je beschikt bij voorkeur over een aantal jaren relevante werkervaring in een financiële omgeving binnen een groot en complex bedrijf;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Welke competenties breng je mee?
• Je bent flexibel, professioneel, accuraat, stressbestendig en servicegericht;
• Je hebt een positief kritische houding;
• Je bent een echte teamspeler en je bent communicatief vaardig;
• Je bent goed georganiseerd, een self-starter, teamplayer en enthousiast over het vakgebied;
• Je neemt verantwoordelijkheid, je bent resultaatgericht en kritisch op resultaat, processen en kwaliteit; altijd op zoek naar verbeteringen en je draagt daar actief aan bij;
• Je bent onafhankelijk en je hebt zowel kwaliteit als integriteit hoog in het vaandel.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners