Interim Teammanager Vastgoed #KRTZ9646913 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Teammanager Vastgoed #KRTZ9646913

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 november 2020
Reageren tot 6 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 75 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden in deze tijdelijke opdracht:
De nadruk komt in deze interimopdracht vooral te liggen op het verstevigen van de rol in het beheer van de vastgoedportefeuille met aandacht voor onderliggende contractafspraken en aanbestedingstrajecten. Ook zullen binnen de clusters van het team tijdens de termijn van deze opdracht een aantal vacatures moeten worden ingevuld.

Deze specifieke opdrachten spelen naast onderstaande reguliere managementtaken:
– Je verzorgt de dagelijkse aansturing en coaching van je medewerkers, bij de uitvoering van hun reguliere taken en projectmatige inzet, zoals vastgelegd in het teamjaarplan.
– Je bent verantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering met de bijbehorende middelen van het team (PIOFA-taken).
– Je zorgt hierbij voor een goede balans en capaciteitsverdeling voor de uitvoering van de going concerntaken en stemt dit regelmatig af in je werkoverleg met de directie.
– Je neemt deel aan periodieke overleggen van het managementteam met betrekking tot concernbrede zaken.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Aantoonbare werkervaring als manager in het werkveld vastgoedbeheer.
2. Aantoonbare werkervaring met de planning en control cyclus en uitvoering van personeelsbeleid.
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als teammanager in het domein van vastgoed en facilitaire zaken.
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met coaching en mensgerichte aanpak.
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met jaarplannen, P&C cyclus en personeelsbeleid binnen een gemeentelijke organisatie.
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met sturing op meerjarige onderhoudsplannen en aanbestedingstrajecten.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)
Locatie: Zeist    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Product owner

Onze partners