Interim Teammanager Sociaal Domein #KRTZ0117296

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 juni 2022
Reageren tot 29 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor tijdelijke vervanging zijn we op zoek naar een interim Manager voor de afdeling Sociaal Domein, voor de teams Participatie en Inkomen.

Onze voorkeur gaat uit naar iemand met ervaring in het Sociaal Domein en liefst ook Participatie en Inkomen. De opdracht zal zich vooral richten op de dagelijkse aansturing van de teams en uitvoering geven aan vastgesteld beleid en strategie. Verder, faciliteer je, daar waar nodig de teamontwikkeling van zowel Participatie en Inkomen, Beschikbaarheid in de komende weken is noodzakelijk.

Jouw verantwoordelijkheden
Als manager van onze Sociaal Domein werk je nauw samen met de 2 andere managers. Gezamenlijk zijn jullie verantwoordelijk voor het functioneren als geheel. Jij bent in ieder geval verantwoordelijk voor de teams Inkomen, Participatie en Inburgering.

  • Je geeft jouw teams duidelijk richting door het formuleren van heldere doelen. Je weet waar je moet sturen en kunt loslaten om aan het einde van het jaar resultaat te boeken;
  • Je geeft samen met je collega-managers invulling aan de dagelijkse aansturing van de afdeling;
  • Je motiveert en coacht jouw medewerkers om vanuit de eigen expertise proactief aan de slag te gaan en invulling te geven aan de teamdoelen. Dit doe je vanuit een gezamenlijk beeld over de doelen, rollen en werkwijze;
  • Je bent onderdeel van het managementteam en aanspreekpunt voor het college;
  • Je geeft als MT lid concernsturing aan de strategische koers van de organisatie en vertaalt deze naar je teams en medewerkers;
  • Je draagt zorg voor een gezonde bedrijfsvoering ten aanzien van productie, dienstverlening, P&C, communicatie en samenwerking;
  • Je draagt zorg voor integrale afstemming van diverse onderdelen binnen het domein en met andere domeinen.

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als Manager of een soortgelijke functie;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de rol als teammanager;
4. Aantoonbare werkervaring met teamdynamieken (maak dit concreet duidelijk doormiddel van minimaal 1 voorbeeld in het cv);
5. Aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein of binnen een soortgelijke context (benoem dit duidelijk in het cv.). 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners