Interim Teammanager P&O #KRTZ6734782

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 maart 2023
Reageren tot 6 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teammanager P&O (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 9 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 7 april 2023 om 08:00 uur

Team P&O toekomstgericht op orde brengen en versterken van de arbeidsmarktpositie

Door een aantal personele wisselingen is de bezetting van team P&O in de afgelopen maanden onder druk komen te staan. Het team is inmiddels met een aantal goede tijdelijke krachten uitgebreid, maar er is meer nodig.

Raad, College en organisatie realiseren zich dat er grote opgaven liggen en dat er investeringen in de organisatie nodig zijn om deze opgaven het hoofd te bieden. Daarvoor hebben we een krachtig team P&O nodig, dat de organisatie optimaal kan ondersteunen.

Het team P&O heeft 10 medewerkers inclusief de manager. HR advies, juridisch advies, recruitment, salarisadministratie, programmateam organisatieontwikkeling, backoffice HR-administratie en de Groene Hart Academie maken deel uit van het team.

Wat vragen we van jou?

Je bent in staat om op korte termijn het team P&O duurzaam op orde te brengen en in te zetten op verdere ontwikkeling van (de leden van) het team tot businesspartner. Je zorgt voor verdere verbinding tussen de business en P&O, je bevordert samenhang en samenwerking binnen het team en stuurt op de verdere ontwikkeling van eigenaarschap en ondernemerschap. Je bent in staat om zaken bespreekbaar te maken en rust te creëren en bent een natuurlijke gesprekspartner van bestuur, directie en collega-leidinggevenden.

Je bent in staat om de ontwikkeling van producten en diensten die een bijdrage leveren aan de verdere organisatieontwikkeling of je kunt realistisch inschatten wat ervoor nodig is om dit voor elkaar te krijgen en organiseren dat dit voor elkaar komt.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider/directie;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider P&O/ P&O adviseur binnen de overheid;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    • Aantoonbare werkervaring met verandermanagement;
    • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van een transitietraject binnen een afdeling HRM (noem hiervan minimaal 1 duidelijk voorbeeld in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring met advisering van directie en bestuur.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners