Interim Teammanager Legal, Communicatie en Secretariaat – regio Den-Bosch #KRTZ5524385

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 november 2023
Reageren tot 2 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teammanager Legal, Communicatie en Secretariaat (20 uur) 

Locatie: omgeving Den Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 1 januari 2024
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €75,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 3 december 2023 om 16:00 uur

Leidinggeven aan juridische zaken, communicatie online en secretaressepool.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wij zoeken een ervaren financieel adviseur die recente kennis heeft van financiën en control binnen de publieke sector. Je hebt een sterk analytisch vermogen waarmee je samenhang ziet tussen financiën en inhoud, problemen kunt signaleren en oplossingen aandraagt. Hierbij zorg je voor integraliteit met andere relevante (vak)disciplines in de organisatie en weet je draagvlak te creëren voor jouw oplossingen.

Daarnaast maak je gemakkelijk verbinding met de collega’s binnen het team financiën, de managers en medewerkers binnen het primaire proces van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Je bent doortastend en kunt onder alle omstandigheden de juiste informatie op tafel te krijgen. Het kunnen stellen van goede (door)vragen is daarbij een vaardigheid die jij beheerst. Je bent resultaatgericht en zorgt dat je altijd deadlines haalt.

  • Tarief is all-in maximaal €75,- (inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal 6 jaar ervaring met het werken als Financieel Adviseur binnen de overheid.
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van Besluit Begroting en Verantwoording (BBV) opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Een relevante afgeronde Hbo-diploma.
  • Minimaal 5 jaar ervaring met het werken als Financieel Adviseur binnen de overheid. 
  • Aantoonbaar werkervaring opgedaan met Administratieve Organisatie en Interne Controle (AO/IC) in de afgelopen 5 jaar
  • Kennis van Key2Financien.
  • We verwachten aansluitend aan deze opdracht een vacature voor deze werkzaamheden. Bereid om in dienst willen treden.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op kantoor op 14 december. Houdt hier rekening mee!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Business analist, Data analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Managementassistent, Programmamanagement ondersteuner, Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Secretaresse
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners