Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider, Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn per direct op zoek naar een Interim Teammanager voor 36 uur per week, voor voorlopig 4 maanden.
Ben jij: klantgericht, lerend en flexibel in alles wat je doet?
Deze functie biedt jou een mooie managementuitdaging. Je vervangt de managers van twee teams: team Advies en team Ondersteuning. Onder team Advies vallen de volgende disciplines: HR, Inkoop, Financiën, Communicatie, Juridische zaken (totaal 21,2 FTE). Bij het Team Ondersteuning werken de Bodes, en de medewerkers DIV, Zaakgericht werken, ICT, Financieel beheer en het Bestuurs- en managementsecretariaat (totaal 35,4 FTE).
We zoeken nu een interimmer die beide teams kan aansturen. Binnen de teams zit veel zelfsturend vermogen, maar het is voor alle medewerkers prettig dat er een manager aan het roer staat als aanspreekpunt en voor besluitvorming.
Je bent als interim teammanager lid van het Managementteam. Je krijgt leiding van de Gemeentesecretaris/Algemeen directeur.
Als werkgever geloven wij in de kracht van werkgeluk, vitaliteit en duurzaamheid. We hebben leren en ontwikkelen een belangrijke plek in onze bedrijfsvoering gegeven. We vinden helder en effectief communiceren belangrijk, zowel binnen onze organisatie als naar buiten toe, met respect en begrip voor elkaar.
Eisen:
Je hebt HBO/academisch niveau, ervaring in een leidinggevende functie bij de gemeente en aantoonbare politiek bestuurlijke affiniteit. Op onder andere ICT gebied staat op korte termijn veel te gebeuren, want we gaan Office365 introduceren in onze organisatie. Jouw kennis en ervaring hiervan is dus belangrijk. Je hebt ook sterke affiniteit met de andere taken van de beide teams.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.