Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider, Administratief > Management (Administratief), Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Teammanager Klanten Contact Centrum (KCC)Â (36 uur)Â
Locatie: Den-Bosch
Startdatum: 1 augustus 2023
Einddatum: 31 januari 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 5 juni 2023 om 16:00 uur
Als teammanager van het KCC geeft je situationeel en coachend leiding aan zo’n 35 medewerkers en 2 coördinatoren. Het KCC is de centrale ingang voor de telefonische en digitale dienstverlening. Naast het beantwoorden van vragen (telefonisch, mail, WhatsApp en social media), verzorgt het KCC ook het doorgeleiden van vragen naar de vakafdelingen, het maken van terugbelverzoeken, het volgen en registeren van het klantcontact en de uitgifte van documenten aan het servicepunt.
Je vervangt voor een half jaar de teammanager tijdens haar zwangerschapsverlof. In die periode vinden we het meest belangrijk dat het team goed blijft functioneren en samenwerken. Daarnaast moet de dienstverlening natuurlijk goed op pijl blijven. Op onderdelen verwachten we dat je bijdraagt aan de lopende ontwikkelingen.
Je bent lid van het managementteam Publieke Dienstverlening  waarin ook de manager van de Frontoffice Burgerzaken, de manager van de Backoffice Burgerzaken en het afdelingshoofd vertegenwoordigd zijn.
Kandidaatomschrijving
Je bent een peoplemanager met een hart voor publieke dienstverlening, die het beste haalt uit medewerkers door open communicatie en een motiverende, faciliterende stijl van leidinggeven. Je krijgt energie van het goed op orde houden van de operationele dienstverlening en op onderdelen verwachten we een bijdrage om de dienstverlening verder te verbeteren.
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
- Tarief is maximaal €82,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- HBO+/ Academisch werk- en denkniveau. Dit blijkt uit jeCV.
- twee jaar recente kennis en ervaring in het leiding geven aan een operationeel team in de telefonische dienstverlening (KCC klant contact centrum / servicepunt). Dit blijkt uit je CV.
- minimaal drie jaar recente kennis en ervaring bij gemeentelijke dienstverlening of soortgelijke overheidsinstantie. Dit blijkt uit je CV.
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op woensdag 14 juni 2023. Je dient hier rekening mee te houden.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.