Interim Teammanager informatiebeheer #KRTZ8297856 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Teammanager informatiebeheer #KRTZ8297856

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 oktober 2021
Reageren tot 1 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 95 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
Het team Informatiebeheer & Gemeentearchief is verantwoordelijk voor het (analoge en digitale) informatiebeheer en archiefproces. Als teammanager informatiebeheer ad interim ben je, naast manager, ook gesprekpartner op tactisch en kaderstellend niveau en bouw je mee aan de transitie naar een modern en duurzaam digitaal informatiebeheer.

Je bent hierbij verantwoordelijk om in samenwerking met de betrokken stakeholders een brug te slaan tussen het bedrijfsbelang van informatie in de dynamische fase (domein van proceseigenaren en team Informatiebeheer) en de fase daarna, waarin beschikbaarstelling, hergebruik, vernietiging en duurzaam bewaren van de informatie centraal staat (het archief).

Het team maakt deel uit van de afdeling Informatie & Automatisering en kan daarom goed de aansluiting maken met projecten en werkprocessen waarin digitale archivering al vanaf de eerste (digitale) processtap aan de orde is. Hier ligt de kans om al bij het ontwerpen van processen of het aanschaffen/implementeren van oplossingen rekening te houden met de informatiebeheer en archivering.

Als teammanager Informatiebeheer vervul je ook een ambassadeursfunctie. Jij bent in staat om informatiebeheer gemeente breed op de agenda te zetten en alle betrokkenen bewust te maken van hun rol en verantwoordelijkheid hierin. De focus van jouw werk zal daarom primair liggen op het moderniseren van de inrichting en het beheer van de informatiehuishouding in de gemeentelijke organisatie, inclusief de daarbij behorende teamontwikkeling.

Een belangrijk onderdeel van de ad interim opdracht betreft het werven en, afhankelijk van behoefte, inwerken van een opvolger in vaste dienst.

Eisen:

1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het vlak van informatievoorziening binnen de overheid in de afgelopen 5 jaar.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van management van teams (minimaal 10 personen) in de afgelopen 5 jaar.
3. Een afgeronde wo bachelor opleiding.
4. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van organisaties in de transitie van DIV naar digitaal informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar.
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het vlak van verandermanagement in de afgelopen 10 jaar (duidelijk weergegeven in het cv middels een toelichting).
6. Aantoonbare werkervaring in het agenderen van het onderwerp informatiebeheer in publieke organisaties in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv middels een voorbeeld).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: den-haag    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2022    Expertise: Data analist, Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Management & Consulting)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Management & Consulting)

Onze partners