Interim Teammanager I&F #KRTZ5701730

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 juni 2022
Reageren tot 2 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Moerdijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken, voor een periode van in ieder geval 6 maanden, een INTERIM TEAMMANAGER (24-32 uur per week) voor het team Informatiemanagement en Facilitair. Dit team bestaat uit de volgende onderdelen: informatieveiligheid, informatiemanagement (persoonsbeheer, GEO-informatie, DIV) en facilitaire zaken.

De opdracht

Je gaat een teamanalyse maken waarbij hij/zij het totaal aan opgaven van het team in beeld brengt en adviseert over prioriteiten en wat nodig is voor het toekomstbestendig maken van het team. Je doet dit vanuit de dagelijkse aansturing van het team dat bestaat uit 40 gedreven collega's met passie voor hun vak!  

  • Zorgt voor duidelijke randvoorwaarden waarbinnen medewerkers hun werk goed kunnen organiseren en uitvoeren. 
  • Zorgt ervoor dat de I&F-collega’s iedere dag met veel plezier werken aan de teamdoelstellingen en bezig zijn met hun eigen persoonlijke ontwikkeling.  
  • Monitort de in gang gezette ontwikkelingen binnen en buiten het team I&F en zorgt dat deze niet stilvallen.  
  • Werkt samen met de Domeinregisseur en collega Teamleiders van Interne dienstverlening aan de visie op dienstverlening. 
  • Vormt samen met de gemeentesecretaris, de drie domeinregisseurs en alle teamleiders het management van de gemeente Moerdijk.  

Eisen:

De kandidaat die wij zoeken:

  • Weet als geen ander waar dienstverlening om draait en hoe je dit organiseert binnen een politieke omgeving waar verschillende belangen spelen.  
  • Zeer ruime aantoonbare ervaring als leidinggevende in het vakgebied informatiemanagement in een politieke omgeving.
  • Heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende in het vakgebied informatiemanagement.
  • Zeer ruime aantoonbare ervaring met het maken van teamanalyses (opgaven, processen, prioriteiten).
  • Zeer ruime aantoonbare ervaring met procesoptimalisatie binnen een team 
  • Heeft oog voor de werkinhoud en processen en weet op die manier  focus en prioriteit aan te brengen en op verschillende niveaus de juiste discussies aan te wakkeren of gesprekken te voeren.  
  • Weet de expertise en het gedachtengoed van het team duidelijk te vertalen en te verbinden aan de doelstelling en ambities van de organisatie en houdt daarbij uiteraard rekening met wat mogelijk en haalbaar is.  
  • Werkt primair mensgericht en verbindend vanuit een coachende leiderschapsstijl. Maar zeker zo belangrijk: ‘staat voor de zaak’, durft lastige beslissingen te nemen, handelt daadkrachtig en hakt knopen door als de situatie daarom vraagt.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners