Interim Teammanager ICT #KRTZ5041617

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2020
Reageren tot 7 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het team bestaat momenteel uit 20 betrokken vaste medewerkers (aangevuld met enkele tijdelijke krachten).

Taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden in deze tijdelijke opdracht:
De nadruk komt in deze interimopdracht vooral te liggen op de uitvoering in de volle breedte van de reguliere managementtaken, ter overbrugging van de periode die nodig is om deze vacante functie structureel te gaan invullen. Het sturen op verbeteracties in het cluster ICT-beheer vraagt extra aandacht evenals het contact met externe dienstverleners en opdrachtgevers.
Je verzorgt de dagelijkse aansturing en coaching van je medewerkers, bij de uitvoering van hun reguliere taken en projectmatige inzet, zoals vastgelegd in het teamjaarplan. Je bent verantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering met de bijbehorende middelen van het team (PIOFA-taken). Je zorgt hierbij voor een goede balans en capaciteitsverdeling voor de uitvoering van de going concerntaken en stemt dit regelmatig af in je werkoverleg met de directie. Je neemt deel aan periodieke overleggen van het managementteam met betrekking tot concernbrede zaken. Daarnaast speel je als manager een rol van betekenis in het relatiebeheer naar onze externe partners voor wie we de ICT verzorgen en draag je bij aan het verhelderen van de bestaande afspraken met de externe netwerk- en systeembeheerder.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Aantoonbare werkervaring als manager in het werkveld van automatisering/ICT-beheer;
2. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van personeelsbeleid;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als teammanager op het gebied van automatisering/ICT-beheer;
4. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met coaching en mensgerichte aanpak;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met jaarplannen en uitvoering personeelsbeleid binnen een gemeentelijke/overheid organisatie.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners