Interim Teammanager ICT #KRTZ6382792

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 juni 2022
Reageren tot 26 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zaandam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 maart 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 100 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als teammanager is het belangrijk dat je jouw blik in de organisatie hebt. Je hebt oog voor de mensen in het team ICT, je weet hoe het met hen gaat en wat hen bezig houdt. Je handelt vanuit waarnemingen en zorgt voor verbinding tussen de medewerkers ICT en de organisatie als je ziet dat dit op plekken nog onvoldoende aanwezig is. Wij verwachten daarbij een flexibele houding omdat de collega’s van ICT dag- en nacht verantwoordelijk zijn voor het draaiende houden van de systemen.

Wat vragen wij van jou?
Je bent een verbinder en een leider. Je staat voor de mensen en het werk wat zij iedere dag leveren. Je begrijpt de ontwikkelingen binnen het ICT landschap en je kunt meepraten met alle collega’s door de organisatie heen. Je bent benaderbaar en je bent in staat om de ingewikkelde ICT-opgaven eenvoudig te maken. Je kijkt met een open blik naar de ICT processen en je staat nauw in contact met de rest van de organisatie. Je stimuleert de teamgeest en ontplooiing van de medewerkers en maakt het mogelijk dat zij zowel individueel en als team zelfstandig kunnen functioneren. Je voelt aan wanneer je moet blijven staan, maar ook wanneer je meebeweegt. Wij verwachten dat je samen met de andere teammanagers het domein Bedrijfsvoering en Diensten goed vertegenwoordigt binnen de organisatie.

    Eisen:

    1. Minimaal een afgeronde WO Bachelor opleiding in de richting van Bedrijfskunde of Informatiekunde;
    2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Teammanager ICT binnen de lokale overheid (minimaal 80.000+ inwoners); 
    3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Adviseur op het gebied van Informatievoorziening op directieniveau binnen de lokale overheid;
    4. Beschikbaar per 1 september 2022 voor 36 uren per week;
    5.  Minimaal 5 jaar aaneengesloten (recente) werkervaring in een direct aansturende rol van een uitvoerend team op gebied van ICT van minimaal 15 fte (benoem dit duidelijk in het cv);
    6. Minimaal 5 jaar aantoonbare (recente) werkervaring met het vervullen van een functioneel aansturende rol m.b.t. een omvangrijk technisch ICT-project binnen een organisatie van min. 600 werkplekken (benoem een concreet voorbeeld in het cv);
    7. Aantoonbare (recente) werkervaring met het adviseren over informatievoorziening vraagstukken op directieniveau, zoals: het digitaliseren van processen op het gebied van ICT (benoem minimaal 2 concrete voorbeelden hiervan in het cv).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Android developer
    Locatie: Utrecht, Remote    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Business development manager, Consultant, Business Consultant, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners