Interim Teammanager Grootzakelijk accounts #KRTZ2173877

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 maart 2020
Reageren tot 9 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Weert
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 75 per uur
Salaris €4.500 - 5.000 €4.000 - 4.500 per maand
Branche Gas | Energie | Water
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Functieomschrijving
Als Teammanager Regulier ben je samen met je collega (eveneens Teammanager Regulier) verantwoordelijk voor een team van ±38 FTE. Door middel van zorgvuldige, persoonlijke coaching draag je zorg voor passende begeleiding, waardoor je ontwikkeling op zowel professioneel als persoonlijk vlak stimuleert. Natuurlijk ben je ook verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang en mate van kwaliteit binnen de afdeling en stuur je bij waar nodig. Tevens analyseer je huidige processen op effectiviteit en efficiëntie en maak je verbeterslagen waar mogelijk. Hiernaast neem je initiatieven gericht op verbetering van samenwerking en teambuilding en zorg je voor het behoud van de verbinding tussen de twee locaties (Groningen en Weert).

Als MT-lid lever je een bijdrage aan het opstellen en realiseren van het bedrijfsplan van Grootzakelijk Klanten en vertaal je de impact naar de gevolgen voor het team. Daarnaast vertaal en implementeer je de strategie en wet- en regelgeving naar je klantsegment en het team en draag je bij aan de visie en verdere ontwikkeling van Grootzakelijk Klanten.

Tevens neem je deel aan projecten binnen de afdeling Grootzakelijk Klanten en vertegenwoordig je je team in verandertrajecten.

Het team waar je samen met je collega Teammanager verantwoordelijk voor bent is gesitueerd op twee locaties: Weert en Groningen. In deze rol ben je voornamelijk aanwezig in Weert, word je om de 3 weken in Arnhem verwacht (MT-meeting) en af en toe in Groningen.

Eisen
– een afgeronde hbo/wo-opleiding en ben je in staat conceptueel te denken.
– minimaal 5 jaar relevante leidinggevende ervaring en ben je een goede coach die gericht is op het ontwikkelen en begeleiden van medewerkers.
– relevante branche kennis
– ervaring met Grootzakelijk klanten account afdeling (sales) 
– ruime ervaring met kwaliteits- en procesmanagement in de hoek van klantbeleving.
– kennis van relevante wet- en regelgeving, marktprocessen, financiële processen, klantprocessen en klantcommunicatiekanalen.

Verder is je persoonlijkheid natuurlijk van groot belang. Omdat je intensief samenwerkt met je collega Teammanager is het essentieel dat je open staat om van elkaar te leren, elkaar vertrouwt en het belang van de afdeling laat prevaleren. Tevens ben je analytisch sterk en zie je snel wat oorzaak en gevolg is. Hiernaast ben je een voorbeeld als het gaat om klant- en kwaliteit gerichtheid.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)

Onze partners