Interim Teammanager Gegevenshuis #KRTZ1634507 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Teammanager Gegevenshuis #KRTZ1634507

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 januari 2021
Reageren tot 17 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als teammanager Gegevenshuis geef je leiding aan een hecht en hardwerkend team van 38 enthousiaste en gedreven medewerkers binnen de  afdeling Interne Dienstverlening. Het team Gegevenshuis is onderverdeeld in vier clusters; Heffen, Innen, Bag/WOZ en Geo Informatie. Voor alle clusters geldt dat zij proces-verbonden zijn met minstens één van de andere clusters binnen het team. De komende jaren moeten deze ketens slimmer (samen)werken vanuit de digitale techniek, rolvastheid en procesoptimalisatie..

Specifieke taken en verantwoordelijkheden

  1. Proceseigenaar zijn voor processen Heffen, Innen, Bag/WOZ en Geo Informatie;
  2. Dagelijkse leiding geven (PIOFACH taken) aan team Gegevenshuis en realisatie van productiedoelen;
  3. Sturing geven aan het teamplan 2021 en hieronder genoemde veranderopgave;
  4. Vanuit management aanspreekpunt zijn voor bestuur en directie;
  5. Contracteigenaar naar softwareleveranciers;
  6. Lid van het leuke en dynamische MT interne Dienstverlening (7).

Teamopgave voor 2021-2022

  1. Uitvoering teamplan voor reguliere taken belastingen, WOZ/BAG en Geo taken;
  2. Gewenste procesoptimalisatie en opstellen van beschrijvingen administratieve proces bij belastingen;
  3. Digitalisering (doorontwikkeling Key2belastingen, robotisering, Teams en Zaaksysteem);
  4. Gastheerschappen (belastingen en bag/woz);
  5. Eigenaarschap en resultaatgerichtheid vergroten binnen team;
  6. Rol –en vaardigheidsversterking van de coördinatoren in de clusters.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2021;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider binnen een gemeentelijke instelling;
4. Aantoonbare werkervaring met managementsturing van een gemeentelijk Belastingteam;
5. Aantoonbare werkervaring en kennis van de BAG;
6. Aantoonbare kennis van administratieve processen in de werkvelden zoals geschetst in de opdracht;
7. 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider binnen een gemeentelijke instelling in de afgelopen 8 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: JAVA developer, Backend developer, Full stack developer
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Service delivery manager, Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner

Onze partners