Interim Teammanager Externe Dienstverlening #KRTZ7271611

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 september 2022
Reageren tot 5 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vanuit het managementteam ben jij de manager met visie die de koers bepaalt voor de afdeling Externe Dienstverlening. Jij hebt een duidelijke visie op publieke dienstverlening en ervaring met leidinggeven binnen het ruimtelijk domein. Jij begrijpt dat het ene team een andere vorm van leiding vraagt dan het andere. Je bent een typische interim manager en naast het sturing geven aan de verschillende teams binnen Externe Dienstverlening houd jij je als manager bezig met het:

  • onderhouden van contacten met uitvoerings- en ketenpartners.
  • vormen van coalities op bestuurlijk niveau, waaronder met wethouders.
  • voeren van personeelsgesprekken met de medewerkers binnen de Externe Dienstverlening.
  • binnen de financiële kaders blijven.

Daarnaast ben jij een inspirerende manager die weet wat er speelt binnen de Externe Dienstverlening. Ontwikkelingen van buiten de eigen organisatie vertaal je door naar de teams en daarbij vertrouw je op je uitstekende analytische vaardigheden. Je creëert draagvlak in een werkomgeving die direct in verbinding staat met het politieke speelveld en je bent in staat om de teams mee te krijgen met veranderingen. Als manager heb jij:

  • meerjarige ervaring met het managen van complexe vraagstukken, waarbij je concrete successen hebt behaald met het leiden van veranderingen.
  • een brede visie op inhoud en bedrijfsvoering van de Externe Dienstverlening die je in relatie kunt brengen met de overige organisatiedoelstellingen.
  • een flexibele agenda, waarbij jouw aanwezigheid soms ook ’s avonds (bij raadsvergaderingen) vereist is.
  • ervaring met het herontwerpen van werkprocessen (‘lean’ systematiek) en het leidinggeven aan digitaliseringsopgaves.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als manager binnen het ruimtelijk domein bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met verandermanagement binnen een gemeente waarbij je concrete successen behaald hebt (benoem duidelijk in het cv)
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als manager bij een gemeentelijke instelling;
  • Ervaring met het herontwerpen van werkprocessen (‘lean’ systematiek) en het leidinggeven aan digitaliseringsopgaves;
  • Aantoonbare werkervaring met verandermanagement en het coachen van een team

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners