Interim Teamleider Stadsbeheer Openbare Ruimte #KRTZ8525360

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 mei 2023
Reageren tot 31 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 september 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teamleider Stadsbeheer Openbare Ruimte (32 uur) 

Locatie: Enschede
Startdatum: 12 juni 2023
Einddatum: 11 september 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 1 juni 2023 om 16:00 uur

Ben jij die proactieve teamleider met passie voor de openbare ruimte die wij zoeken? 

Gaat samenwerken met collega’s, bewoners en partners je gemakkelijk af en beschik je over goede communicatieve vaardigheden? Wil je samen met ons werken in het dynamische proces van planvorming tot en met uitvoering en beheer? Lees dan verder!

Wie zoeken we? 
In de functie van Teamleider Stadsbeheer ben je verantwoordelijk voor het realiseren en beheren van een leefbare, bruikbare en betaalbare openbare ruimte in jouw stadsdeel. Dit doe je gezamenlijk met je team door het inbrengen van de juiste inhoudelijke kennis op de juiste momenten en het stevig neerzetten van de positie van beheer. Daarnaast zorg je samen met je team en de vakspecialisten voor een duurzame instandhouding van de openbare ruimte. De binnenstad met de vele projecten, evenementen, ondernemers en partners brengt haar eigen dynamiek mee.
Jouw pro actieve en verbindende manier van werken maakt dat je hierin kansen weet te benutten en risico’s tijdig te duiden. 

Als teamleider inspireer, enthousiasmeer en activeer je anderen in de doorontwikkeling van onze afdeling. Daarmee zorg je ervoor dat jouw team klaar is voor de toekomst. 

Je zorgt voor eenheid en afstemming in de (beleids)uitvoering. Dit doe je niet alleen binnen je eigen team, maar je zorgt ook voor eenheid en afstemming met de andere teams door regelmatig te overleggen met andere teamleiders, het managementteam en Onderhoud BV die voor ons het dagelijkse onderhoud uitvoert. Je bent samen met jouw team de verbindende schakel tussen de gemeentelijke organisatie, bewoners en samenwerkingspartners in de stad.

Jouw team bestaat uit 2 wijkbeheerders, een projectmedewerker, een projectadviseur en een procesondersteuner. Het team kenmerkt zich door gemotiveerde medewerkers met wie je samen staat voor vele gevarieerde uitdagingen en het werken midden in de samenleving van de grootste stad in het oosten. 
Samen gaan we voor een duurzaam ingerichte openbare ruimte die goed te beheren is! 
 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • HBO werk- en denkniveau met een opleiding op het gebied van openbare ruimte;
  • Meer dan 3 jaar leidinggevende of coördinerende ervaring binnen de overheid/gemeente;
  • Sterke persoonlijkheid en besluitvaardig;
  • Verbinder van partijen, kunnen omgaan met uiteenlopende belangen.
  • Teamspeler met uitstekend ontwikkelde communicatieve vaardigheden
  • Hoge omgevingssensitiviteit
  • Kunnen opereren in een politiek-bestuurlijke en complexe omgeving

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats einde week 23 (5-9 juni). De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners