Interim Teamleider Sociale Werkvoorziening #KRTZ4606834

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2022
Reageren tot 8 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nieuwegein
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als teamleider SW van de afdeling groen geef je hiërarchisch leiding aan 17 medewerkers. Je stemt productie(taken) af op de capaciteiten van medewerkers. Je faciliteert medewerkers zodat werkzaamheden veilig, efficiënt en effectief uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast geef je oplossingsrichtingen aan bij knelpunten, zie je toe op een adequate uitvoering van de werkzaamheden (kwalitatief hoogstaand en binnen de gestelde doorlooptijd), geef je mede uitvoering aan het HR beleid en verwerk je relevante (persoonsgegevens) in het personeelsinformatiesysteem.
Je past ontwikkelingsgerichte technieken toe, zowel vaktechnisch als algemeen vormend, teneinde de capaciteiten van medewerkers zo optimaal mogelijk te benutten. Verder houdt je functionerings- en begeleidingsgesprekken- en periodiek beoordelings- en ontwikkelingsgesprekken, legt deze vast en actualiseert, indien nodig, de signaleringskaart. Als laatste voer je ook disciplineringsgesprekken en draagt zorg voor de afwikkeling daarvan, stuur je op verzuim en verzuimgedrag van medewerkers, houdt Poortwachter gesprekken en zorgt voor de vastlegging hiervan en vertaal je operationeel beleid in concrete (leer)werkopdrachten en richtlijnen.

    Eisen:

    1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    2. Beschikbaar per uiterlijk 1 juli 2022;
    3. Aantoonbare werkervaring als Teamleider;
    4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met functionerings-, begeleidingsgesprekken-, periodiek beoordelings- én ontwikkelingsgesprekken (benoem dit duidelijk in het cv.);
    5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Teamleider Sociale werkvoorziening of binnen een gemeentelijke organisatie;
    6. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de Signaleringskaart;
    7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met De Wet verbetering poortwachter.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

    Onze partners