Interim Teamleider Sociaal Domein #KRTZ4388274

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 januari 2021
Reageren tot 20 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een uitdagende functie voor een ervaren teamleider die uitstekend weet aan te sluiten bij het team en rust bewaart in een dynamische werkomgeving die volop in beweging is.

Wat ga je doen?

Als teamleider sociaal domein geef je leiding aan ca. 30 medewerkers en richting aan het totale proces van de klantroute: het voeren van intakegesprekken, het stellen van de juiste diagnose en het inzetten van de juiste instrumenten om een kandidaat zodanig te ontwikkelen dat deze bemiddelbaar is naar betaald werk. Hierbij werk je nauw samen met de teamleider Werkgeversservicepunt en onder aansturing van de manager Arbeidsparticipatie. Belangrijke thema’s voor het komende jaar zijn: de implementatie van resultaat gericht sturen, de implementatie van nieuwe ontwikkelroutes die zijn samengesteld en verdere ontwikkeling van digitale dienstverlening.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de aanlevering en kwaliteit  van managementinformatie en het behalen  van de prestatieafspraken. Je zorgt voor een goede balans tussen de inzet van beschikbare (financiële) middelen en het resultaat.  Als teamleider maak je deel uit van het managementteam van de afdeling Arbeidsparticipatie en schakel je veel met de teamleider Werkgeversservicepunt, de contractbeheerder en de senior projectleider binnen de afdeling. Je wordt ondersteund door een team van senioren die de dagelijkse inhoudelijke aansturing van de medewerkers doen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Aantoonbare kennis en werkervaring van de Participatiewet;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider binnen het sociaal domein in de afgelopen 10 jaar;
4. Aantoonbare kennis en werkervaring met de automatiseringsapplicatie Suite/ GWS4all;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met de integrale uitvoering van de participatiewet bij een gemeentelijke instelling;
6. Aantoonbare werkervaring met implementaties binnen het sociaal domein.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners