Interim Teamleider P&O, Communicatie & Secretariaat #KRTZ0725936

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 september 2022
Reageren tot 28 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 april 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In verband met de tijdelijke uitval van de teamleider P&O, Communicatie & Secretariaten (PCS) zijn we voor in ieder geval 6 maanden (32 uur) op zoek naar een Interim teamleider.

Je gaat leidinggeven aan een team van 26 zelfstandige en gedreven collega’s met passie voor hun vak!  Samen met de gemeentesecretaris, de drie domeinregisseurs en alle teamleiders vorm je het management.

Dit wordt van je verwacht

  • Je zorgt voor duidelijke randvoorwaarden waarbinnen medewerkers hun werk goed kunnen organiseren en uitvoeren.
  • Je draagt zorg dat de PCS-collega’s iedere dag met veel plezier werken aan de teamdoelstellingen en bezig zijn met hun eigen persoonlijke ontwikkeling.
  • Je monitort de in gang gezette ontwikkelingen binnen en buiten team PCS en niet stil vallen.
  • Je werkt samen met de Domeinregisseur en collega Teamleiders van Interne dienstverlening aan de visie op dienstverlening en ben je verantwoordelijk voor diverse (organisatie-brede) projecten en veranderopgaven.

Eisen:

De kandidaat die wij zoeken:

  • Ruim Hbo werk- en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring op het gebied van bedrijfsvoering;
  • Werkt primair mensgericht en verbindend vanuit een coachende leiderschapsstijl. Staat voor de 'zaak', durft lastige beslissingen te nemen en daadkrachtig te handelen als de situatie daarom vraagt;
  • Als leidinggevende aantoonbare ervaring met een coachende leiderschapsstijl;
  • Weet als geen ander waar dienstverlening om draait en hoe je dit organiseert binnen een politiek gevoelige omgeving waar verschillende belangen spelen;
  • Ruime aantoonbare kennis en ervaring met team- en organisatieontwikkeling;
  • Heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende en bij voorkeur affiniteit met P&O en Communicatie;
  • Heeft oog voor de werkinhoud en processen en is daardoor in staat focus en prioriteit aan te brengen en op verschillende niveaus de juiste discussies aan te wakkeren of gesprekken te voeren;
  • Is in staat om de expertise en het gedachtengoed van het team duidelijk te vertalen en te verbinden aan de doelstellingen en ambities van de organisatie en houdt daarbij rekening met wat mogelijk en haalbaar is;
  • Heeft een duidelijk visie op én ervaring met personele en organisatorische ontwikkelvraagstukken (structuur en cultuur).

Hybride werken (thuis en op kantoor) is mogelijk. Beschikbaarheid op de donderdagen/kantoor is een vereiste.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners