Interim Teamleider Personeel Salarisadministratie (PSA) #KRTZ7601150

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 juni 2021
Reageren tot 27 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2021
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Leiding en sturing geven aan het team PSA.

  • Het leiden van of deelnemen aan diverse projecten; met als belangrijkste focus de afronding implementatie van het nieuwe E-HRM systeem AFAS bestaande uit de implementatie van de nieuwe W&S module van AFAS en de invoering van nieuwe organisatie inrichtingen/ wijzigingen;
  • Optimaliseren van de werkprocessen en bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening aan de klant;
  • Deelnemen aan het MT HRM; van daaruit actief meedenken over de verdere professionalisering van (E-)HRM;
  • Implementatie van nieuwe wet- en regelgeving in de dienstverlening van de PSA;
  • Medewerkers coachen in hun ontwikkeling, het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
  • Verantwoordelijk voor het aanleveren van juiste management- en stuurinformatie;
  • Zorgen voor goede aansluiting en contacten binnen de afdeling en met de organisatieonderdelen Functioneel Beheer, Financiën en Bestuur & Control.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Finance of HRM;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie op een personeels- en salarisadministratie of een HR Shared Service Center;
3. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk;
4. Je hebt aantoonbare kennis van en werkervaring met AFAS en je bent digitaal vaardig;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve processen in de afgelopen 8 jaar;
6. Een afgeronde opleiding PDL of VPS (vermeld dit duidelijk in het CV);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij de overheid in de afgelopen 8 jaar;
8. Aantoonbare kennis van Car UWO (benoem dit duidelijk in het CV);

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Business analist
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 17 nov 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners