Interim Teamleider / Officemanager Secretariaat – Den Haag #KRTZ0719559

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2023
Reageren tot 12 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teamleider / Officemanager Secretariaat (36 uur) 

Locatie: Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal tarief €75,- all-in, excl. BTW

Uiterste reactiedatum: 12 juni 2023 om 16:00 uur

Wil jij de officemanager (OM) zijn van de Bestuursstaf (BS)? Voel jij je thuis in een veeleisende werkomgeving op politiek-bestuurlijk en ambtelijk topniveau? Ben jij in staat om overzicht te houden en ben je flexibel en stressbestendig? Kun je leiding geven aan een divers team van 10 managementondersteuners (MO’s)? En ben je per direct beschikbaar? Dan ben jij de collega die we zoeken!

Hoe jij bijdraagt in jouw rol

Een goedlopende organisatie vraagt om een goedlopend management. En een goedlopend management vraagt om de juiste ondersteuning. We zoeken een OM die het team met MO’s aanstuurt en verder ontwikkelt. Als gevolg van een hoog verloop is er sprake van onderbezetting waarbij wordt ingehuurd als compensatie. We zoeken iemand dit zorg draagt dat de kwaliteit van de dienstverlening is geborgd, zorg draagt voor teambuilding en ontwikkeling van de medewerkers. Daarnaast voor je de regie over de algemene bedrijfsvoering van de BS.

Werkzaamheden

  • Aansturen van het team MO
  • Diverse bedrijfsvoerings-taken zoals:
  1. opstellen van inkoop/inhuur behoeftestellingen
  2. coördinatie van onderwerpen die betrekking hebben op integrale veiligheid en ARBO
  3. coördinatie van interne management rapportages
  4. coördinatie van interne documentaire informatievoorziening en correspondentie van de BS
  5. prestatieverklaren en controle op kleine (light) inkopen

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €75,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Office Management of soortgelijk.
  • beschikt over kennis en ervaring met leiding geven aan een team van 10-12 directie/management ondersteuners
  • beschikt over ervaring als officemanager of een soortgelijke rol als beschreven in de opdrachtomschrijving binnen grote* organisaties met meerdere zelfstandige units/onderdelen.
  • ervaring heeft met werken in een publieke uitvoeringsorganisatie op niveau staf van directeur/directeur-generaal
  • ervaring heeft met organiseren van onboarding
  • ervaring heeft met budgetbeheer en controle
  • ervaring heeft met bedrijfsvoering in het algemeen en het opstellen van inkoop/inhuur behoeftestellingen in het bijzonder
  • ervaring heeft met ARBO en veiligheid op de werkvloer

*met een "grote" organisatie wordt een organisatie met 5000 fte e/o een omzet >1 miljard EUR bedoeld.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners