Interim Teamleider ICT #KRTZ1788945

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2020
Reageren tot 3 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gas | Energie | Water, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Coördinator ICT

Het onderdeel ICT bestaat uit twaalf (12) vaste medewerkers die werkzaam zijn op het gebied  van systeembeheer, technisch applicatiebeheer en de Servicedesk. Het onderdeel staat onder grote druk om de interne samenwerking te versterken en verbeteringen door te voeren op het gebied van informatiebeveiliging. Er is behoefte aan een duidelijke en consequente overlegstructuur, een versterking van de aansturing en een verzakelijking van de werkcultuur, waardoor de voorspelbaarheid, contoleerbaarheid en aanspreekbaarheid binnen het team groter wordt.

Voor de medewerkers betekent dit een structuur die helderheid schept in de gewenste kwaliteit en de beschikbare capaciteit voor het uitvoeren van regulier werk, projecten, beveiliging en het leveren van service en ondersteuning. De volgende taakgebieden behoren tot het domein van de coördinator: 

• Coördinatie van de medewerkers van het onderdeel ICT;
• Inhoudelijke aansturing van de werkzaamheden op basis van gestandaardiseerde IT-normen en protocollen;
• Bewaken van de kwaliteit van geleverde diensten en onderhoudstrajecten binnen de gegeven budgetten;
• Contacten onderhouden met in- en externe klanten, leveranciers en contractpartners;
• Voorbereiden van functioneringsgesprekken door de afdelingsmanager.

Eisen waaraan je moet voldoen

o Minimaal een HBO-diploma behaald in de richting van informatietechnologie of  vergelijkbaar; 
o Minimaal 5 jaar, in de afgelopen 10 jaar, aantoonbare werkervaring met het aansturen van (een team van) ICT-deskundigen; 
o Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van systeem- en  netwerkbeheer en applicatiebeheer; 
o Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van  informatiebeveiliging;
o Ervaring binnen de overheid.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Managementassistent, Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners