Interim Teamleider HRM #KRTZ8348073

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 maart 2022
Reageren tot 9 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2022
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 85 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het teamhoofd draagt zorg voor de tijdige realisatie van de activiteiten uit het jaarplan -met behulp van de daarvoor beschikbare menskracht en middelen, tegen de overeengekomen kwaliteit- en legt daarover aan de regiegroep verantwoording af. Hij/zij heeft een strategische kijk op toekomstige opgaven en de positionering van het team en levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling. De uitdagingen die een samenwerking in opbouw met zich meebrengt geven energie.

Wat ga je doen?

  • Je stuurt de medewerkers functioneel aan. Alleen voor arbeidsrechtelijke zaken ligt de eindverantwoordelijkheid bij de gemeentesecretaris(sen).
  • Je bouwt op een positief stimulerende manier aan de doorontwikkeling van het team binnen de samenwerking bedrijfsvoering vanuit de 1 team, 1 workload gedachte.
  • Je maakt duidelijke keuzes (en stuurt waar nodig) in het belang van de samenwerking en de te behalen resultaten op de 4 K’s (Kwaliteit, Kwetsbaarheid, Kosten en Kansen voor medewerkers). Je werkt hiervoor intensief samen met de andere teamhoofden.
  • Je werkt nauw samen met de Regiegroep als ambtelijk opdrachtgever en informeert hen tijdig over consequenties van gemaakte keuzes en/of voorstellen.
  • Je bevordert de integraliteit en sociale cohesie, zowel binnen het team als tussen de domeinen in verbinding met de 4 organisaties. 
  • Je weet wat er lokaal speelt en welke gevolgen dat heeft voor de dienstverlening en inzetbaarheid van medewerkers. Je houdt daartoe het totaal aan opdrachten binnen team , de capaciteitsinzet en voortgang goed in de gaten en denkt pro- actief mee in het oplossen van knelpunten.
  • Samen met de teamleden besteed je aandacht aan de juiste rolverdeling, inclusief bijbehorende verantwoordelijkheden. Je overziet de consequenties van keuzes voor individuele teamleden en draagt bij aan het accepteren van de keuzes.
  • Je bent verantwoordelijk voor formatie, bezetting en diverse personeelsbudgetten

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal WO bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring in het HRM vakgebied;
3. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende binnen een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring als Teamleider HRM binnen een gemeentelijke organisatie;

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Directeur, Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners