Interim Teamleider HR Services #KRTZ1311639 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Teamleider HR Services #KRTZ1311639

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 december 2021
Reageren tot 4 januari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 maart 2022
Aantal uur 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Branche FMCG
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is voor deze positie ook op zoek naar een vaste medewerker. In de tussentijd zal deze rol op interim basis ingevuld worden.

Hiervoor zijn we op zoek naar een pragmatisch ingestelde people manager die voor ongeveer 3 maanden hands on aan de slag gaat. Deze manager schept de operationele randvoorwaarden zodat het team de dagelijkste werkzaamheden goed tot uitvoer kan brengen.
NB: Het behoort ook tot de mogelijkheden bij wederzijdse tevredenheid dat deze je vast in dienst treedt bij de organisatie

(Fulltime, 38 uur) – remote en zonder Covid-maatregelen maximaal 2 dagen op locatie. 
Als Teamleider HR Services heb je bij ons de verantwoordelijkheid een team aan te sturen die een onderdeel van de administratieve HR processen voor haar rekening neemt. D
 
Dit zijn jouw dagelijkse werkzaamheden
In deze rol werk jij  voor ons internationaal hoofdkantoor als teamleider voor het Hiring team. Hierbij ben jij verantwoordelijk om samen met jouw team van 15 tot 20 medewerkers zorg te dragen voor een optimale HR administratie voor de medewerkers voor de landen waar we inmiddels actief zijn. Binnen onze personeelsadministratie werken we met drie teams (Hiring, Mutatations en Time), die elk een onderdeel van deze administratie voor hun rekening nemen.
Als Teamleider van het Hiring team anticipeer je op de groei en besef je wat een afdeling als HR Services nodig heeft om deze groei mede-mogelijk te maken. Resource planning en People management zijn dus erg belangrijk; het werven, coachen en behouden van je medewerkers heeft jouw primaire aandacht.
Naast het aansturen van het team zal jij je veelal bezig houden met o.a. het initiëren van proces verbeteringen binnen HR Services en het samenwerken met experts ten behoeve van een snelle maar accurate administratie. Je bent proces eigenaar van jouw deel van de processen binnen HR Services. Hiernaast houd je je ook bezig met projecten gericht op optimalisatie en een effectieve implementatie van nieuwe landen en distributie centra. Een van je andere belangrijke verantwoordelijkheden is stakeholder management; je bent een aanspreekpunt voor vragen of verzoeken binnen HR Services waarvoor je veel contact zult hebben met de overige HR expertises.

    Eisen:

    Je bent een communicatief sterke peoplemanager die ervaring heeft met het aansturen van teams binnen bijvoorbeeld een service center of in een administratieve omgeving. Je werkt graag in teamverband en zoekt verbinding met je directe collega’s. Met jouw natuurlijke leiderschap stimuleer jij jouw team. Je werkt snel maar nauwkeurig en weet jezelf staande te houden onder grote druk. Je voelt je bij onze proactieve en pragmatische cultuur thuis en omarmt onze kostenbewuste aanpak.

    Verder beschik jij over:

    • Minimaal Bachelor en bij voorkeur Master diploma met voorkeur in Business of HR; 
    • > 5 jaar werkervaring in een operationele HR omgeving binnen een internationale organisatie;
    • Kennis van HR processen;
    • Ervaring met SuccessFactors is een pré;
    • Ervaring met aansturen van operationele teams;
    • Uitstekende beheersing van Engels;
    • Pragmatische, hands on mentaliteit. 

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2022    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Projectmanager ICT, Projectmedewerker
    Locatie: Zeist    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2022    Expertise: Incident manager, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Locatie: Zeist    Uiterste reactiedatum: 26 jan 2022    Expertise: Data analist, Data consultant
    Locatie: Haarlem    Uiterste reactiedatum: 24 jan 2022    Expertise: Inkoper, Overig (Inkoop & Procurement)

    Onze partners