Interim Teamleider HR ondersteuning #KRTZ9349461 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Teamleider HR ondersteuning #KRTZ9349461

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2021
Reageren tot 7 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juni 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar een teamleider HR ondersteuning voor 36 uur per week.
 
Opdrachtomschrijving
Afdeling Human Resources, die wordt aangestuurd door de HR-Manager waarbinnen deze teamleider HR-ondersteuning valt. De teamleider HR ondersteuning is plaatsvervanger bij afwezigheid van de HR-Manager voor de aansturing van de afdeling.
De totale afdeling bestaat uit HR-adviseurs (11,5), casemanagers verzuim (3), HR-ondersteuners (5), Mijn P-Direktmedewerkers (5) en roosteraars (3). De HR-adviseurs en casemanagers verzuim vallen direct onder de manager HR. De HR-ondersteuners, Mijn P-Direktmedewerkers en roosteraars worden aangestuurd door de teamleider HR ondersteuning.
De belangrijkste taken van de teamleider HR ondersteuning zijn:

  • Aansturing ten aanzien van de p-verantwoordelijkheid en werkverdeling en planning van het werk;
  • Het organiseren van structureel werkoverleg;
  • Het onderhouden en verder ontwikkelen van de diverse netwerken
  • Het bepalen van de prioriteiten ten aanzien van de verschillende ontwikkelingen;
  • Het bepalen van de visie en de lijn hoe om moet worden gegaan met HR-ondersteuning en het formuleren van beleid;
  • Het bepalen van de kaders waarbinnen het HR beleid moet worden vertaald naar de HR-ondersteuning en ziet toe op implementatie en borging;
  • Het bepalen van de stakeholders, zowel intern als extern;
  • Het vertalen van ontwikkelingen van invloed op de HR processen, het inzichtelijk maken van de randvoorwaarden voor deze ontwikkelingen en deze inregelen, het inzichtelijk maken van de gevolgen voor het werkpakket en de werkzaamheden, deze implementeren;
  • Begeleiding van de processen; welke processen HRO hebben invloed op processen buiten HRO en zorg dragen voor de aansluiting op deze processen;
  • Eigenaar proces HRO verantwoordelijk voor ontwikkelingen proces vertaling naar de processen, impact inzichtelijk maken, het betrekken van de relevante stakeholders, randvoorwaarden inrichten en daarbij nieuw proces opstellen c.q. optimaliseren;
  • Het structureel onderhouden van de contacten met de lijn binnen Operatie om kwaliteit van dienstverlening te toetsen.
  • Het stimuleren van proactief advies richting de Operatie in overleg met de HR-manager;
  • Het afstemmen van projecten waarbij stakeholders aan elkaar worden gekoppeld om zorg te dragen voor een maximaal resultaat; om duidelijk de kaders en rollen voor de samenwerking vast te stellen en met alle stakeholders te communiceren;
  • Het sturen op de KPI’s die binnen HRO die zijn opgesteld naar aanleiding van het uitvoeringsbeleid binnen een PDCA; inzichtelijk maken wat de knelpunten zijn en deze terugkoppelen naar de stakeholders en verder uitwerken;
  • Het leveren van sturingsinformatie aan het DT om integraal strategisch personeelsbeleid te voeren.

Eisen:

  • Kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Projectmanager met een relevante opleiding (bij voorkeur economisch of bedrijfskundig) op HBO- of wetenschappelijk niveau
  • Kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring als teamleider binnen een soortgelijk gebied. Bij voorkeur binnen financiële instellingen.
  • Kandidaat heeft ervaring met het verder ontwikkelen en begeleiden van organisaties.

Competenties

  • Je bent klantgericht en omgevingsbewust, waarbij je de tijd neemt om vragen vanuit managers en medewerkers goed te doorgronden.
  • Je bent een echte People manager die makkelijk communiceert en verbindt.
  • Je maakt je organisatie- en uitvoeringsprocessen snel eigen.
  • Je kunt goed organiseren en plannen.
  • Ervaring met regie voeren op data analyse en stuurinformatie.
  • Ervaring met hybride werken en digitaal aansturen.

Motivatiebrief moet antwoord geven op de volgende punten:

  • Een onderbouwing van de CV, dat hij/zij aan de gestelde eisen voldoet;
  • Waarom wil je voor deze organisatie werken?;
  • Wat trekt je aan in deze functie?;
  • Waarom denk je geschikt te zijn?

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: Recruitment support, Administratief medewerker
Locatie: Leeuwaarden    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2021    Expertise: Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 nov 2021    Expertise: Management (IT Security), Security officer, Overig (ICT - Security), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 28 nov 2021    Expertise: Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners