Interim Teamleider Financiële Administratie #KRTZ7623280

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 september 2022
Reageren tot 22 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 februari 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?
Als teamleider  stimuleer je actief de ontwikkeling van collega’s naar verantwoordelijke en resultaatgerichte medewerkers. Zelforganisatie binnen het team is een belangrijk thema. Dit doe je samen met de afdelingsmanager en je collega teamleiders. We bouwen met elkaar aan een servicegerichte afdeling die de klant vooropstelt in haar dienstverlening. Daarnaast lever je een zichtbare bijdrage aan de verdere ontwikkeling en harmonisatie van cultuur, werkprocessen en systemen van de afdeling. Jouw visie op ontwikkelingen binnen de financiële administratie in combinatie met een shared serviceorganisatie is belangrijk.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Je geeft op een inspirerende en coachende wijze leiding, geeft feedback, motiveert en stimuleert de individuele medewerker en de samenwerking binnen het team;
  • Je hebt een actieve rol bij de doorontwikkeling van de afdeling, creëert draagvlak bij ontwikkelingen en bent een goede gesprekspartner op alle niveaus;
  • Je zorgt voor de verdergaande professionalisering van de afdeling, zodat zij gezamenlijk dienstverlening leveren die gebruikers en klanten hoog waarderen;
  • Je zorgt voor relatiebeheer naar de klanten en vervult hierin de rol van supplymanager;
  • Je vervult een sturende en inhoudelijke rol als het gaat om beleidsontwikkeling, procesbewaking en regie binnen het kennisveld van het team.

Eisen:

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding en werk- en denkniveau op het gebied van een Financiële Administratie;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider bij een Shared Service organisatie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met financiële administratie en processen
  • Je hebt kennis van en inzicht in digitale ontwikkelingen binnen de financiële administratie, het effect op de taken van en de toepasbaarheid op de financiële administratie;
  • Je beschikt over organisatie- en bestuurlijke sensitiviteit door (h)erkennen van belangentegenstellingen;
  • Je bent communicatief vaardig, doortastend, sterk resultaatgericht en service- en oplossingsgericht;
  • Ervaring binnen de overheid.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners