Interim Teamleider Financiële Administratie #KRTZ0109946

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 juni 2021
Reageren tot 20 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 mei 2022
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 90 per uur
Branche Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Teamleider Financiële Administratie.

Financiële administratie en personeels- en salaris administratie
De Financiële administratie is een organisatie eenheid binnen de (toekomstige) Business Support Organisatie (BSO). Binnen de BSO zijn onder andere de administratieve processen op het gebied van financiën, personeel, studenten gebundeld als ook het project portfolio management, contentbeheer, Business Informationmanagement/Process Management, leveranciers en contractmanagement en de ICT organisatie. Het team van de financiële administratie bevindt zich in een transitie van steeds minder vastleggen, naar steeds meer procescontroles. Daarnaast zal er steeds meer werk verricht gaan worden voor het cijfermatig opleveren van de jaarrekening. Zaken die nu nog belegd zijn bij de ketenpartner Financial control. Het team van de financiële administratie zal bestaan uit 6 a 8 fte. In de verdere toekomst zullen de afdeling Personeels- en Salarisadministratie en de afdeling Financiële Administratie onder aansturing van de teamleider Financiële Administratie gaan vallen.

Ben je: 
• Iemand die energie krijgt van het motiveren en stimuleren in verandertrajecten; 
• Iemand die het leuk vindt om een team zelfstandig te laten functioneren en te sturen op KPI’s;
• Iemand die als teamleider financiële administratie beslissingen durft te nemen en daadkracht toont; 
• Een autonome en stressbestendige teamleider met analytisch inzicht;
• In staat om overzicht te creëren over de financiële processen; 
• Iemand die in staat is samen te werken in de financiële keten met zowel de afdeling Inkoop als de dienst Control Finance en Audit;
• Flexibel en ondernemend en ga je makkelijk om met veranderende omstandigheden; 
• Iemand die het leuk vindt om een substantiële bijdrage te leveren aan de toekomstige ontwikkelingen van de Business Support Organisatie; 
• Een teamspeler die met collega's op verschillende niveaus in de organisatie kan samenwerken; 
• Iemand die werkt vanuit waarden en normen als respect, samenwerking, ontwikkeling, wederzijdse verwachtingen verbinding en klant- en servicegericht?

Dan ga je: 
• De verantwoordelijkheid dragen voor professionalisering, standaardisering en verbetering van de kwaliteit en continuïteit van de financiële processen;
• Zorgdragen voor een doelmatige bezetting van de financiële administratie (ongeveer 8 -10 medewerkers);
• Vormgeven aan de veranderingen binnen de administratie in de vorm van verdere digitalisering automatisering en robotisering; 
• Ontwikkelgesprekken voeren met medewerkers van het team; 
• Werken aan een goede samenwerking binnen de financiële administratie en met partners in de financiële keten; 
• Bijdragen aan de samenwerking met diverse onderdelen en draagvlak creëren voor de dienstverlening van de financiële administratie; 
• Een bijdrage leveren aan de kennisontwikkeling van het team financiële administratie; 
• Ervoor zorgen dat de wet- en regelgeving binnen de financiële administratie goed wordt nageleefd; 
• Zorgdragen (in samenspraak met he project) voor de implementatie van het nieuwe inkoop en finance (en HR) systeem.

Eisen waaraan je moet voldoen

En heb je: 
• Een HBO / WO opleiding bij voorkeur in de richting van Bedrijfseconomie; 
• Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie, op het gebied van financiële administratie; 
• Ervaring in het begeleiden van veranderingen; 
• Als leidinggevende oog voor zowel een resultaatgerichte als mensgerichte aanpak; 
• Een coachende, inspirerende en voorwaardenscheppende manier van leidinggeven, zodat medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen en ontplooien?

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Noord- Holland    Uiterste reactiedatum: 28 mei 2024    Expertise: Overig (Bouw, techniek & Engineering), Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Civiel engineer
Locatie: Zuid-Holland    Uiterste reactiedatum: 24 mei 2024    Expertise: Recruitment support, Recruiter, HRM medewerker, Overig (Recruitment), HRM adviseur, Overig (HRM)
Locatie: Noord- Holland    Uiterste reactiedatum: 24 mei 2024    Expertise: Processpecialist, Overig (Facilitair), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Managementassistent, Management (Secretarieel), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners