Interim Teamleider Financiële Administratie & Control – regio Utrecht #KRTZ4651549

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 februari 2024
Reageren tot 12 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 mei 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teamleider Financiële Administratie & Control (32 – 36 uur)

Locatie: omgeving Utrecht
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: 26 februari 2024
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €105,-, all-in excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 13 februari 2024 – 16:00 uur

Als teamleider ben jij de drijvende kracht achter ons control team en de financiële administratie. Kenmerkend voor de organisatie is sturing op basis van vertrouwen en bezieling. Je waardeert de positieve eigenschappen en talenten van mensen en moedigt hen aan om zich te ontwikkelen. Daarbij zorg je voor een fijne werkomgeving waarin mensen zichzelf kunnen zijn.

We vinden het belangrijk dat je zowel gevraagd als ongevraagd jouw advies geeft en complexe zaken helder kan uitleggen. Vanuit jouw expertise op het gebied van control en financiën ben je ook verantwoordelijk voor:

  • Het voortouw nemen bij de begroting/budgettering, managementrapportages en de jaarverslagen. Je levert ook actief een bijdrage aan analyses;
  • In samenwerking met de concerncontroller zorg je voor een actueel totaalbeeld van de financiën in het kader van de Planning & Control cyclus. Je zorgt voor de verantwoording van de financiën richting het Dagelijks- en Algemeen bestuur en bewaakt hierbij de kaders;
  • Mede verantwoordelijk voor het opstellen van het financieel beleid. Je zorgt samen met de concern controller voor de ontwikkeling van de financiële kaders. Daarnaast ben jij inhoudelijk contactpersoon voor de toezichthouder en accountant;
  • Coördineren van de betalingen en behartigen van de bankzaken;
  • Het vervangen van de concerncontroller bij afwezigheid.

Als organisatie staan we voor een belangrijke veranderopgave, waar jij (mede) verantwoordelijk voor bent. Dit gaat onder andere om de implementatie, verder ontwikkelen van business control en de inrichting van het financieel systeem. Je zorgt hierbij voor een nauwe samenwerking met andere organisaties.

In dit team kom je te werken

De twee teams, control en financiële administratie, bestaan uit ruim 20 collega’s waarbij ieder zijn specialisatie toevoegt aan het team. Ondanks de complexe werkzaamheden die voorbij komen, heerst er een duidelijk motto: keep it simple!

Als team ben je weer onderdeel van de afdeling bedrijfsvoering. Als teamleider werk je integraal met de andere teamleiders samen. Als teamleider lever je hier een actieve bijdrage aan. Je werkt nauw samen met andere teamleiders binnen de afdeling en tweewekelijks komen jullie bij elkaar voor een overleg. Met jouw heldere visie en blik gericht op de toekomst breng je deze integrale samenwerking verder.

Wat maakt jou succesvol?

Je geeft leiding op een coachende manier, met oog voor de sociale component, zonder daarbij de kaders en prioriteiten uit het oog te verliezen. Je bent standvastig en besluitvaardig. Je bent in staat de structuur en procedures binnen de organisatie snel te doorgronden. Je bent een kritische gesprekspartner, waarbij je oog houdt voor de samenwerking.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €105,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde WO opleiding op financieel of economisch gebied.
  • Aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) als leidinggevende en kan schakelen tussen operationeel- tactisch- en strategisch niveau.
  • Ervaring met verander- en verbeterprocessen, jaarverslaggeving en begeleiding accountantscontrole.
  • Ervaring binnen de overheid. 
  • Tot slot ben je in staat om complexe zaken eenvoudig te maken en op een duidelijke manier over te brengen, waarbij je oog houdt voor de politieke en bestuurlijke sensitiviteit.

Intakemomenten, houd hier rekening mee

  • De intakegesprekken zullen via Teams of live plaatsvinden op:
    • 19 Februari van 16:00 tot 16:45 uur
    • 21 Februari van 10:00 tot 10:45 uur
    • 21 Februari van 15:30 tot 16:15 uur

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners