Interim Teamleider Buitendienst – regio Breda #KRTZ0408928

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 april 2024
Reageren tot 18 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 augustus 2025
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 85 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teamleider Buitendienst (32 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 1 mei 2024
Einddatum: 31 augustus 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €85,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja

Uiterste reactiedatum tot en met: 19 april 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een

TEAMLEIDER BUITENDIENST   
Voor de periode van 1 mei 2024 tot 1 september 2025
Voor 32 uur per week

Het team en de werkzaamheden                   
Als teamleider van de buitendienst geef je integraal leiding aan een team van medewerkers, ondersteund door drie coördinatoren en twee toezichthouders.

Het team bestaat uit ongeveer 45 mensen, verdeeld over twee gebiedsteams. De medewerkers zetten zich samen in om onze dorpen en het buitengebied netjes te houden. Het werk van onze Buitendienst bestaat uit onder meer het onderhoud aan openbaar groen, wegen en riolering en het oplossen van klachten en meldingen van burgers. Ook zamelen we als Buitendienst het afval in. Daarnaast draaien de medewerkers calamiteitendienst en zorgen zij voor de gladheidsbestrijding.

De hoofdtaken zijn:

  • Het aansturen, coachen en begeleiden van de medewerkers.
  • Het bewaken van de kwaliteit en kwantiteit van de bezetting.
  • Verantwoordelijk voor de juiste inzet van mensen en middelen.
  • Vraagbaak en klankbord voor de coördinatoren, toezichthouders en de overige medewerkers en het voeren van (werk) overleg.
  • Het verzorgen van de P-taken voor alle medewerkers van de buitendienst.
  • Het opstellen van een visie voor de buitendienst.
  • Zorgdragen dat de dagelijkse bedrijfsvoering voldoet aan de gestelde eisen van kwaliteit en kwantiteit en het doen van voorstellen voor de doorontwikkeling hiervan.
  • Het nemen van initiatieven om processen en procedures efficiënter te laten verlopen en voorstellen doen voor verbetering, waarbij de nadruk ligt op harmonisatie tussen de twee gebiedsteams.
  • Verantwoordelijk voor de planning- en controlcyclus van de buitendienst en het beheren van de budgetten.
  • Het geven van advies aan de portefeuillehouders en het bestuur over zaken van het cluster Buitendienst en adviseren over te nemen maatregelen.
  • Het bewaken en beheren van de lopende bestekken en lopende contracten en het nemen van beslissingen hierover.
  • Verantwoordelijk voor de aanbestedingen.

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

We zoeken een ervaren manager die eerder leiding heeft gegeven aan een gemeentelijke uitvoerende afdeling op het gebied van het beheer van de openbare ruimte.
Je voldoet aan de volgende eisen:

  • Tarief is all-in maximaal €85,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • HBO+ werk- en denkniveau.
  • Meer dan 5 jaar werkervaring als teamleider/manager bij een buitendienst afdeling
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen de overheid (gemeente).
  • Besluitvaardig en daadkrachtig.
  • Open en directe wijze van leidinggeven.
  • In staat om op een coachende wijze de deskundigheid van medewerkers te vergroten.
  • In staat om een duidelijke visie te formuleren en die te vertalen naar concrete acties.
  • Oprechte aandacht voor de medewerkers.
  • In staat om boven de materie te staan.
  • In staat om te verbinden, zowel binnen de Buitendienst als tussen de Buitendienst en andere teams/afdelingen

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners