Interim Teamleider afdeling Bedrijfsvoering #KRTZ6404609

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 maart 2020
Reageren tot 2 april 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Huizen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €4.500 - 5.000 per maand
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht:
In deze 4 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

Coördinatie van het cluster

  • Inhoudelijke coördinatie en aansturing van de activiteiten in het cluster bedrijfsvoering
  • Voeren van individuele en gezamenlijke werkoverleggen
  • Planning werkzaamheden

Informatiemanagement en coördinatie applicatiebeheer:

  • Informatiemanagement
  • Coördinatie release en incident management
  • Digitalisering werkprocessen
  • Gesprekspartner/contactpersoon voor (het management van) de uitvoerende afdeling, het team informatiemanagement, beleidsmedewerkers en externe leveranciers.

Vormgeven van toekomst cluster:  

  • In samenwerking met het afdelingshoofd in kaart brengen van het profiel van het cluster bedrijfsvoering: benodigde omvang en aard van de capaciteit bedrijfsvoering en het applicatiebeheer voor het sociaal domein.
  • Iom het afdelingshoofd voorbereiden en uitvoeren van de werving en selectie

Inhoudelijke doorontwikkeling. Borging van de ingezette vernieuwingen o.a.

  • Roadmap RPA, begeleiding van trainee
  • Roadmap data gestuurd werken
  • Dashboard sociaal domein
  • E formulieren

Eisen
1. Een afgeronde opleiding om minimaal HBO bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als coördinator of leidinggevende op het terrein van bedrijfsvoering binnen het sociaal domein;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als coördinator of leidinggevende op het terrein van bedrijfsvoering binnen het Sociaal Domein (een must);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als leidinggevende van een team van minimaal 10 FTE binnen een gemeente (een must);
5. Aantoonbare werkervaring met het inzetten van kwaliteitsprojecten.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners