Interim Teamleider afdeling Bedrijfsvoering #KRTZ6404609

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 maart 2020
Reageren tot 2 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Huizen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €4.500 - 5.000 per maand
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht:
In deze 4 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

Coördinatie van het cluster

  • Inhoudelijke coördinatie en aansturing van de activiteiten in het cluster bedrijfsvoering
  • Voeren van individuele en gezamenlijke werkoverleggen
  • Planning werkzaamheden

Informatiemanagement en coördinatie applicatiebeheer:

  • Informatiemanagement
  • Coördinatie release en incident management
  • Digitalisering werkprocessen
  • Gesprekspartner/contactpersoon voor (het management van) de uitvoerende afdeling, het team informatiemanagement, beleidsmedewerkers en externe leveranciers.

Vormgeven van toekomst cluster:  

  • In samenwerking met het afdelingshoofd in kaart brengen van het profiel van het cluster bedrijfsvoering: benodigde omvang en aard van de capaciteit bedrijfsvoering en het applicatiebeheer voor het sociaal domein.
  • Iom het afdelingshoofd voorbereiden en uitvoeren van de werving en selectie

Inhoudelijke doorontwikkeling. Borging van de ingezette vernieuwingen o.a.

  • Roadmap RPA, begeleiding van trainee
  • Roadmap data gestuurd werken
  • Dashboard sociaal domein
  • E formulieren

Eisen
1. Een afgeronde opleiding om minimaal HBO bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als coördinator of leidinggevende op het terrein van bedrijfsvoering binnen het sociaal domein;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als coördinator of leidinggevende op het terrein van bedrijfsvoering binnen het Sociaal Domein (een must);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als leidinggevende van een team van minimaal 10 FTE binnen een gemeente (een must);
5. Aantoonbare werkervaring met het inzetten van kwaliteitsprojecten.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners