Interim Teamlead Servicedesk ICT #KRTZ183241

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 oktober 2020
Reageren tot 9 november 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 maart 2021
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat heb je nodig om digitaal te parkeren bij 150.000 parkeerplaatsen? Het korte antwoord is een team van 200+ mensen die met groot enthousiasme de dienst aanbieden bij hun klanten. We doen dit met een zeer complexe ICT opstelling waar zeer veel processen mee zijn gemoeid. Ons team is betrokken, klantgericht en toonaangevend. Deze drie kernwaarden vormen het hart en het kompas van de organisatie. Wil je dit prachtige team versterken? Kijk dan naar de functieomschrijving van de volgende openstaande vacature.

Functieomschrijving:
De Teamlead Servicedesk ICT is verantwoordelijk voor de afhandeling van alle 1e en 2e lijns storingen die worden aangemeld. Je ondersteunt de organisatie bij alle ICT gerelateerde vragen en verzoeken en samen met directe collega’s ben je verantwoordelijk voor de kantoorautomatisering van 200+ medewerkers.
Naast het ter beschikking stellen van ICT voorzieningen aan interne en externe gebruikers, speelt de afdeling IT&P een belangrijke rol in de dienstverlening aan klanten/opdrachtgevers. Daarbij zijn innovatie en productontwikkeling belangrijke pijlers voor de afdeling IT&P.
De Teamlead in het bijzonder geeft sturing aan de servicedesk en is zelf ook zeer kundig met up to date c.q. parate kennis. Dit is voornamelijk van toepassing met standaard Microsoft oplossingen. Het gaat hier om on-premise configuraties maar er zal in de toekomst een migratie plaatsvinden naar de Cloud en/of een hybride samenstelling.

Wat zijn jouw werkzaamheden?
• Draagt zorg voor het up-to-date houden van de ICT infrastructuur;
• Voert het dagelijks beheer over de gebruikers van ICT diensten, zoals kantoorautomatisering, werkplekken en communicatiemiddelen;
• Fungeert als eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers op het gebied van (algemene) ICT ondersteuning. Voor applicatie specifieke ondersteuning werkt de Teamlead Servicedesk ICT samen met de functioneel beheerders;
• Ondersteunt de Manager IT&P bij alle voorkomende, ICT-gerelateerde werkzaamheden;
• Voert een nauwkeurige administratie van assets, gebruikers, systemen en beveiligingsmaatregelen conform de van toepassing zijnde beleidskaders, waaronder de kaders die voortvloeien uit onze certificeringen (onder andere ISO 9001 en ISO 270001);
• Lost verstoringen in de ICT dienstverlening zelfstandig en/of met behulp van collega’s op;
• Stuurt de ICT dienstverleners conform SLA’s en contracten aan en voert hiervan een nauwkeurige administratie;
• Legt incidenten, verstoringen van de werking van de systemen vast;
• Legt incidenten en verstoringen op het gebied van informatiebeveiliging vast;
• Draagt binnen zijn/haar taak zorg voor de waarborging van privacy van de aan de organisatie toevertrouwde persoonsgegevens en legt eventuele afwijkingen hiervan nauwkeurig vast.
• Werkt ten aanzien van beveiliging en privacy nauw samen met de verantwoordelijke security officer en privacy officer;
• Draagt bij aan innovatie van de kantoor automatisering;
• Vervult frontoffice taken op ICT-gebied;
• Werkt nauw samen met Functioneel Beheer bij het uitvoeren van changes;
• Zorgt voor de intake van incidenten en verzoeken uit de organisatie en bepaalt in afstemming met de Manager IT&P de prioriteiten;
• Initieert proactief aanpassingen en verbeteringen waardoor incidenten worden voorkomen;
• Beheert inhoudelijk eigen applicaties en is specialist op enkele hardware, systeem of netwerk gebieden;
• Hij of zij is een hands-on medewerker die er niet voor terugdeinst ook zelf zaken aan te pakken en op te lossen.

Werk en denkniveau
• Tenminste een afgeronde ICT-opleiding op MBO niveau en heeft een HBO niveau werkervaring met een aanvullende vakopleidingen, zoals MCSE en trainingen en certificaten met kennis en affiniteit van Cloud oplossingen;
• Heeft diepgaande kennis en ervaring met AD en ADFS;
• Kennis en ervaring met Azure heeft een sterke pré;
• Is gecertificeerd met moderne MS certificaten zoals van MS 365; Azure etc. of is bereid deze te behalen;
• Heeft grondige en aantoonbare kennis van ITIL processen;
• Heeft minimaal 2 jaar werkervaring in ICT dienstverlening in een vergelijkbare functie;
• Heeft ruime en aantoonbare ervaring met een actuele versies van Microsoft Office & Windows, ervaring in overige ICT-applicaties is een pré. Kennis van Linux, SQL server en systeembeveiliging is een sterke pré.

Natuurlijk ben je communicatief sterk en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast kan je mensen coachen en enthousiasmeren om hun werk goed en resultaatgericht te doen. Bovendien staat de organisatie aan de vooravond van een migratie. Dit geeft je aanzienlijke doorgroeimogelijkheden!

• Locatie: Amsterdam
• Uren Per week: 40
• Start: Z.s.m.
• Soort: Detacheren / Detavast
• Salaris: Marktconform

 

Aanleveren gegevens:
• CV in Word formaat (zonder macro’s)
• Recente foto (mag vakantiefoto zijn)
• Korte Motivatie, 15 zinnen must!
• Eventuele vakanties en geplande interviews
• Beschikbaarheid/opzegtermijn
• Salarisindicatie

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2020    Expertise: Administratief medewerker, Overig
Locatie: Papendrecht    Uiterste reactiedatum: 24 nov 2020    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Salarisadministrateur, Overig
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners