Interim Teamcoördinator WMO #KRTZ1803332

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 augustus 2022
Reageren tot 14 augustus 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 19 april 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 95 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We zijn op zoek naar een vervangend leidinggevende. De coördinator is verantwoordelijk voor de personeelszorg. Hij/zij zorgt voor een doelmatige verdeling van het werk binnen de unit en tussen de units van het team en bewaakt de kwaliteit van het werk van de individuele medewerkers en van de unit als geheel. Hij/zij levert een bijdrage aan het functioneren van het team als geheel. Van de coördinatoren wordt verwacht dat ze de balans vinden tussen kostenbewust en klantgericht zijn en dat ook overdragen aan de medewerkers. Verder is hij/zij belast met de dagelijkse leiding van het team WMO, waaronder functionerings- en beoordelingsgesprekken en klachtenbehandeling.

De werkzaamheden worden verricht onder verantwoordelijkheid van de teammanager.

Functie-eisen

  • Verantwoordelijk voor de productie en het (eind) resultaat van de unit.
  • Draagt bij aan het ontwikkelen en implementeren van op de klantgroep afgestemde instrumenten/methodieken (uitvoeringsbeleid).
  • Is verantwoordelijk voor de operationele ondersteuning van de unit op kwaliteit en kwantiteit van producten en werkwijzen.
  • Op basis van managementinformatie coördineren, plannen en bewaken van de werkzaamheden van de unit en is verantwoordelijk voor het eindresultaat van de unit.
  • Is verantwoordelijk voor de gehele op koerscyclus (functioneren en beoordelen) en personele aangelegenheden. Denk hierbij ook aan o.a. het toekennen en accorderen van reiskosten, studiekosten, zorgverlof, ouderschapsverlof, teambuilding van de unit.
  • Draagt bij aan verzuimbegeleiding en neem als nodig deel aan het overleg.
  • Organiseert werkoverleggen voor de unit.
  • Is verantwoordelijk voor het leveren van een input voor het teamjaarplan met focus op hoe kennis en expertise wordt bevorderd.
  • Verantwoordelijk voor het signaleren en escaleren van het op peil houden van de formatie en bezetting binnen de eigen unit.
  • Draagt bij aan de werving en selectie van nieuwe medewerkers.
  • Onderhoudt zowel in- als extern een noodzakelijk netwerk en participeert daarin.
  • Zorgt voor een goede afstemming van de activiteiten van de unit met activiteiten van andere units/afdelingen binnen de gemeente, zodat integrale producten tot stand komen.
  • Denkt mee over en participeert in werk- en projectgroepen en levert een actieve bijdrage om nieuwe ontwikkelingen op het brede terrein van het Sociaal Domein in de uitvoering te beleggen.
  • Signaleert vanuit kostenbewustzijn, effectiviteit en klantgerichtheid verbeter-mogelijkheden rond processen en werkwijzen van de unit.
  • Faciliteert, coördineert, adviseert, instrueert, ondersteunt en is vraagbaak en coach voor de medewerkers van de unit bij het behalen van hun taakstelling.
  • Signaleert knelpunten in de uitvoering van de werkzaamheden en helpt om werkinhoudelijke problemen op te lossen.
  • Denkt mee en beslist indien nodig op complexe casussen waarbij “de bedoeling” de leidraad is.
  • Start waar nodig nieuwe processen op of stelt bestaande processen bij.
  • Handelt klachten af en legt zo nodig verantwoording af aan de nationale ombudsman.
  • Opvang en afhandeling van agressie-incidenten.
  • Oplossen van problemen met cliënten en instanties.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Maximaal tarief €95,- all-in, excl. BTW.
  • HBO opleiding.
  • Een afgeronde opleiding / cursus Middelmanagement /Managementopleiding en aantoonbare managementervaring in de publieke sector.
  • Kennis van de WMO en aanverwante regelingen is een belangrijke pré.
  • Ervaring met GWS4ALL / Suite4Zorg is eveneens een pré. 
  • Minimaal een afgeronde wo master opleiding (10 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als leidinggevende bij een gemeente

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners